Movin\' on - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Movin\' on - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Movin\' on

Door: The Sissies

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

27 Augustus 2006 | Australië, Melbourne

Hallo leute!

Jaja eindelijk weer een update van de chickies. I mean Sissies:)
What\'s up? Nou, erg veel!! Vorige week hebben we twee Oostenrijkse girls ontmoet, we meeten elkaar weer in de Great Barrier Reef, om samen rond te trekken, aangezien ze gister een rood busje hebben gekocht. Zij vertrekken dinsdag, en wij vliegen morgen al naar Hervey Bay!! (next to Frasier Island)
Eergister kwam er een Nederlands meisje op het hostel. Het was wel fijn eindelijk weer eens Nederlands te kunnen praten. Gisteren zijn we met haar naar een discotheek geweest. (free bubbels&beer) en eergister zijn we met ongeveer het complete hostel naar Base geweest. (\'t hostel waar we de eerste nacht sliepen, also there was free beer)
Dat was echt mega gezellig, beetje poolen, zaufen & tafelvoetbal spelen..maar vooral veel lol!!:) (Het zou bijna een Macfeestje kunnen zijn;))
Haha, we gaan dit hostel wel missen..ofja, de mensen dan hey..zeker wel!!
Oew bij de gevonden voorwerpen van \'t hostel hebben we een engelse Lonely Planet van Australie gevonden (twv E25,-)en slippers voor de kleine voetjes van Doro.
Gister zijn we ook naar de Botanic Garden geweest. Geweldige bloemen en planten!! Ook zijn we natuurlijk Melbourne zelf al ingeweest, gewoon te groot voor ons!! Haha, je kunt daar echt uren rondlopen..niks vergeleken met Amsterdam. Op elke hoek van de straat bevind zich wel een MacDonalds. \'t is wel cool dat ze in het restaurant zelf een Mac Cafe hebben. Geweldige soorten koffie, muffins en dergelijke. O god, Pam is hier helemaal in haar sas. Ze heeft namelijk een vintage- en tweedehandswinkel ontdekt.:):)
Vanavond word er een party voor ons bij het hostel gegeven. Kunnen we tenminste zeggen dat er een afscheidsfeestje voor ons is gegeven. Haha, just kiddin\'.
Sorry dat we nu pas weer een nieuw berichtje, maar god wat zijn er druk geweest. We vinden het wel vet cool dat er al zo veel berichtjes zijn achtergelaten. Geweldig!! Dat doet ons echt goed. Als we meer tijd hebben dan proberen we zeker weten op die berichtjes te reageren!!:):)

Nou, \'t volgende berichtje komt vanuit het warme oosten..

Till then.. big hugs&&kisses US:)

  • 27 Augustus 2006 - 09:20

    Ilse:

    het verbaasd me dat jullie tijd hebben om berichtjes te schrijven ;-) fijn dat het fijn is! kusj

  • 27 Augustus 2006 - 09:42

    Mam:

    Ha meiden,
    Ik heb jullie al wel aan de telefoon gehad maar ik vind het heel leuk om jullie side te lezen en om op te schrijven. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie naar het warme weer vertrekken, daarvoor hebben jullie ook al die kilometers voor afgelegd. En Emilie heeft natuurlijk niet zoveel tijd als Dorothé en Pamela. Bij ons is het erg rustig, ik ben naar de kapper geweest en heb wat meer tijd voor andere dingen zoals de tuin. Mijn rugpijn is veel minder ik heb er met name alleen \'s ochtends last van. Ik ga elke dag trouw met Max wandelen dat helpt ook goed. Er zijn niet veel dingen anders als toen jullie hier nog waren. Ik bel wel weer of mail of wat dan ook. Weet dat ik elke dag aan jullie denk en geniet van het Australische. (denk ook aan ons!)
    Liefs jullie moeder en de andere achterblijvers

  • 27 Augustus 2006 - 10:03

    Red-dog-one:

    Hoi meiden,

    Nog even een aanvulling op eerdere berichten. (direct geknipt uit Erica\'s Bericht)

    \"If she gets into trouble you can give her our phone number 03 5360 8284 to ring anywhere in Australia. Also if she needs to reverse charge/cost is paid by us the number is 1800 738 3773. This number can be used to call anyone but the receiver must except the charges.\"

    Becarefule and have a nice trip.

    C.U. John
    en een pootje van Floortje
    (Red.Dog.One)

  • 27 Augustus 2006 - 10:07

    Opa En Oma:

    Hallo grieten, jullie update gelezen. Harstikke fijn dat jullie daar zoveel genieten.Als we alles zo lezen zouden wij nogwel zo'n reis willen maken. Bekijk maar zoveel
    als jullie kunnen en let goed op je zelf en op elkaar. Heel veel liefs en veel kusjes

  • 27 Augustus 2006 - 12:01

    Ronanke:

    Whoo!! het klinkt allemaal echt supervet! ik wil ook meer foto's zien.. hoe het daar is enzo.. ben wel vet benieuwd..
    heule dikke harde verstikkende knuffel! kus ro

  • 27 Augustus 2006 - 12:29

    Ronanke:

    Whoo!! het klinkt allemaal echt supervet! ik wil ook meer foto\'s zien.. hoe het daar is enzo.. ben wel vet benieuwd..
    heule dikke harde verstikkende knuffel! kus ro

  • 27 Augustus 2006 - 13:07

    Anne!:

    meisjes,, super leuk als ik het zo lees, heel veel plsier nog en pas goed op jullie zelf:) tot snelll

  • 27 Augustus 2006 - 13:35

    Lijn:

    heeej poepies!!!

    ik hoor dat jullie veel plezier hebben! mooi zo!!!

    en nu mogen jullie raden wie er weer terug is bij de mac!
    echt jullie zijn op tijd weg!
    SANDRA!!!
    eerlijk!
    ze was op het feest!

    niet leuk!
    dus wees maar blij dat jullie in het mooie australië zijn!

    kussies en knuffies lijn...

    have fun!

  • 28 Augustus 2006 - 09:18

    Jessica:

    leuk om weer iets van jullie te horen! heeel veel plezier nog, maar dat zalwel lukken he! xx

  • 28 Augustus 2006 - 19:10

    Marielle:

    Aaah leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat jullie 't naar je zin hebben =)
    Nog veel plezier hé!
    Kusjes. Marielle

  • 28 Augustus 2006 - 20:00

    Ria & Jan:

    Fijn dat jullie zo genieten.
    We zijn heel benieuwd naar jullie avonturen.
    Lezen voortaan mee.
    Groetjes XXX
    Ria & Jan

  • 01 September 2006 - 12:35

    Rox:

    Eeyyy eeem

    je mist nu wel stadsfeest =P just kiddin ik heb 6 september de keuring dus het is effe hopen da k nu wel goedgekeurd word ik hoop da je ut naar je zin heb en je moet maar gauw een keer bellen

    -XxX- Roxjee

  • 03 September 2006 - 12:06

    Reddogone:

    He' Lady's,
    Het is toch een dagboek,
    schrijf dan es wat vaker.
    Ik ben reuze benieuwd naar jullie avonturen.
    En stuur eens wat zon terug hier heen, jullie hebbenalles mee genomen.

    C.u.

  • 03 September 2006 - 15:14

    Marieke:

    hey meisjes! zo te horen hebben jullie echt een leuke tijd! zijn jullie nog aan het werk eigenlijk? of gaan jullie nu beetje rondtrekken? geniet ervan...:)
    kus marieke

  • 04 September 2006 - 13:09

    Red Dog One:

    Ja !!!!! Het werkt! Ik heb een beetje zon vandaag. Dankje wel.
    Nog behoefte aan wat regen?

    Al gewend aan het ondersteboven lopen?

  • 04 September 2006 - 13:13

    Red Dog One:

    Hondje gaat ook maar es met pootje omhoog, maar volgens mij wilt ie nu een koekie. Ja hoor. koekie, das intressant.

  • 06 September 2006 - 10:01

    Sissies!!:

    Sorry people, maar wij zijn best drukkies op dit moment..diverse dingetjes regelen en we werken 8 uur per dag op 'n Aardbeienfarm..aarbeienplukken voor $15,- per uur..dus Cha-ching..maar we zetten erg snel weer een berichtje op de site..Zaterdag vertrekken we naar Brisbane dus daarna horen jullie snel weer van ons!!

    Dikke kus!!

  • 06 September 2006 - 19:32

    CJJR:

    dag Sissies
    so life is busy, tja dat hoort erbij, beetje werken, beetje genieten. Jullie hebben geloof ik wel de goede mix gevonden.
    Doro, Brisbane halen we niet a.s. zaterdag, alle planes zaten full. We drinken er hier wel 1tje op jou.
    groeten en xxxjes CJJR

  • 07 September 2006 - 21:19

    Rick (schedel):

    dag dames!
    dacht laat ik ook eens een berichtje sturen had jullie site keer opgeschreven kijk er vandaag pas voor het eerst op.
    zo als ik lees hebben jullie het aardig naar jullie zien ben ik blij om ben wel beetje jarloers hoor wou dat ik daar nu was!! maar ooit komt dat goed in me leven;)
    have fun nog en zou nu in vervolg wel ff vaker erop kijken ok gr
    dikke kuzz
    rick

  • 08 September 2006 - 06:15

    Paul En Hedwig:

    Dag dames,

    Nou zoals ik het lees gaat alles goed daar. Wij zijn net terug van een rondje Frankrijk en ook nog even in noord Spanje geweest. Niks geen free beer daar hoor, maar wel veeeeeeel zon en mooie plekjes.
    Lekker dat alles zo goed loopt en we hebben ook al wat foto`s gezien. Geniet lekker verder.
    Knuf van
    Paul en Hedwig

  • 08 September 2006 - 13:52

    Linette:

    Heeel veel plezier nog!!!

    Dikke kus nette

  • 08 September 2006 - 15:50

    Mam:

    DOROTHE IS JARIG, HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!
    Wat ik begrepen heb heeft ze h'm al goed geraakt bij het inluiden van haar verjaardag. Nou meid een hele fijne dag toegewenst, nogmaals en weet dat ik en wij aan jullie denken. Missen jullie nog steeds, zoooo rustig. Veel plezier ook in Brisbane en maak het niet te dol. Zoals je hier op de site leest is iedereen wel zo'n beetje van mening dat die ook daar zouden moeten zijn. Nou ik wou ook wel. Dorothe en Emilie en Pamela, proost op de 20 jaar van Dorothe en veel plezier vandaag. Heel veel liefs van ons allemaal en een dikke knuffel van Max.

    Doeg xxxxxxxxetc

  • 08 September 2006 - 16:49

    Paul En Hedwig:

    He muts gefeliciteerd. Ook al is het hier nu nog 8 september door het tijdsverschil ben je toch al jarig. 20 geworden. Mooie leeftijd. Ik ben gelukkig niet veel ouder :-) dus je komt al een beetje bij mij en Paul in de buurt.
    Wij prooster er 1 op jou en wensen je een gezellige dag.

    Groetjes en een dikke verjaardagsknuffel.
    Paul en Hedwig

  • 09 September 2006 - 11:58

    Walibi:

    ik denk ik ga ook eens iets tikken (H)
    ik zie iig dat jullie je wel vermaakten..
    hoop dat dat nog steeds zo is...
    ik miste jullie laatst wel op bleekpop, dan zie je iedereen weer, behalve die 3 chick's die daar en beetjuh lostrekken in Aus.

    najh girls enjoy it while u can !!!

    kiss + hug moi

  • 09 September 2006 - 11:59

    Walibi:

    anbd how COULD i forget !!

    DORO CONGRAT'S !!

    vergeet niet je 3 kusjes te incasseren als je trug bent =P

  • 11 September 2006 - 10:13

    Anton:

    Zozo dames, het ene moment zie ik jullie een jaar niet, en het andere moment zitten jullie in de kamer gelijk naast mij inde hostel. We hebben een toffe avond gehad gisteren ja toch?! Dat dacht ik. Stevig oud hollands an den At, en lekker slap lulle over het afgelopen jaar. Deed me vet goed. Veel suc6 met het halen van jullie suiker voor jullie melkrijst, en ik w8 op de door jullie beloofde koffie!
    gewoon zwart zonder suiker en melk graag ;), je weet toch?
    Tot zo
    Ptx Anton

  • 11 September 2006 - 17:44

    Gertie:

    Hallo nichtjes,

    Ik hoorde van Jan en Ria dat jullie naar Australie gingen. Van hun heb ik ook de site gekregen. Leuk om te horen dat jullie het fijn hebben. Ben erg benieuwd naar het volgende berichtje. Veel succes en plezier nog!!!

    Groetjes xxx Gertie en de rest van de fam.

  • 11 September 2006 - 18:14

    Tante Annie:

    nou meiden ik heb er ook een op dor dor dorethy genomen. Maar dat was er een te veel, naar wij dachten.
    Maar meid, toch nog heel veel geluk en het beste.

  • 13 September 2006 - 16:15

    Wendy Out:

    hay hay dames.
    ook ik kan niet achter blijven met een berichtje.
    ik hoop dat jullie nog heel veel leuke dingen daar meemaken. en ik blijf de site in de gaten houden voor jullie dagelijkse bezig heden.
    dikke kusz voor jullie

  • 13 September 2006 - 21:22

    Reddogone:

    Goede morgen,

    alles goed daar? Nog niet veel nieuws op de site, ook niet echt veel foto's. Zit de fotograaf nog in quarentaine? Waar zitten jullie nu (loc)? Bijna al weer een maand weg, zal moeders niet leuk vinden ;-) Nog elf maanden mevrouw, dan zijn ze er weer. En over twaalf maanden ben je ze al weer zat (ha, ha).

    Nou, laat eens wat vaker van je horen.

    red dog one & Floortje

    p.s. ist gelukt met de suiker?

  • 15 September 2006 - 12:41

    DaiisY:

    haay meissies,,
    Siet dr allemaal leuk uit wat jullie te vertell hebbe!Heeel veel plesier nogg!!! kuss daisy

  • 19 September 2006 - 14:20

    Christa:

    Heey nichtjes,
    ...en ik kreeg de site weer door via Gertie.
    Wat super dat jullie in Australie zitten. Echt leuk. Ik wens jullie nog heel veel plezier. Geniet ervan.
    Ik zal jullie site blijven volgen.
    Liefs Christa.

  • 20 September 2006 - 20:27

    4uandus:

    Lekker intressant.

    weinig nieuws

    geen geld zeker voor update?

    Of gewoon vergeten.

    Oh Jee, toch niet vergeten??

    Nee,Nee, gewoon te druk!

    Ja dat is het.

    Druk......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 27911

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: