Eindelijk!! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: The Sissies

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

31 Oktober 2006 | Australië, Bundaberg

Heejy People,

Sorry voor het late up-date,, Maar nu komt er lekker een lang verhaal om te kunnen lezen waar mee we bezig en druk mee zijn geweest..

Brisbane:
we missen brisbane nu heel erg. We hebben er egt een super tijd gehad. We zaten in een hostel. Het leek wel of we midden in een bush zaten met het zicht op de stad.;)!! Het was egt een paradijs.
We houden egt van australie.. Overal in de steden hebben ze botanic Gardens.. En ze zijn egt heel mooi. Mooi stukje natuur in een grote stad. In hostel was nog een Nederlander genaamd BEN. (ik ben, ben jij) We hebben egt heel veel plezier gehad met de mensen hier. als het goed is is BEN nu weer in Nederland. We hebben heel veel schik gehad met de mensen van kamer 34, GANG van BEN.
We heben een Engels meisje leren zwemmen, en we hebben harjit ook een beetje Nederlands leren praten.
De laaste avond in brisbane, hebben we gezwommen in het openbare zwembad. het was zoutwater en het leek net of je bij het strand aan het zwemmen waren en heel mooi uitzicht op de stad en er langs zat een rivier..

Bundaberg:
We zijn nu terecht gekomen in Bundaberg, Omdat we een beetje broke zijn. Maar hier is het nog kutter dan in brisbane.. We zitten in een egt hele vieze hostel. Er lopen lekker kakkerlakke rond, Dus dan weet je wel hoe vies het wel niet moet zijn. Maar we moet maar fftjes hard zijn en er door heen bijten.. 5 dagen dus we zijn er wel beetje aan gewend. We zitten dus in een werkhostel,, we doen tomaten plukken. het word slecht betaald voor fruit plukken (per doos) Voor australie, maar wel veel beter dan in nederland (macdonalds :P).. Maar we hebben wel heel relax gratis fruit en groente ( tomaten, aubergine, sweet potatoes, grote Watermeloenen enz.) We komen geen vitaminen te kort..
We kijken hier egt bijna geen tv.. We hebben het afgeleerd. We spelen spelletjes, of we chillen met andere mensen van het hostel... Het enige top punt van dit hostel is dat de mensen hier heel lief, leuk, aardig en gezellie zijn.

EMILIE:
Nou goed en slecht news voor de mensen.. Emilie heeft besloten om ook totaal een jaar in australie te blijven.. Australie bevalt Emilie goed... Jaah Emilie gaat iedereen heel erg missen!! (wat ze al doet:S) Maar verw8t dan wel een grote feest als ze terug komt;):P!!

Australie,,
de mac is hier veel beter dan in nederland, ze hebben hier double, triple cheesburger en double QP En ze hebben de oude macchicken patties maar ze hebben ook de nieuwe dus je kunt kiezen :D.. En Nog veel meer..
En ze hebben hier vet cool, bij bijna iedere bottleshop een drive in..
En de bladeren die hier op de grond liggen zijn dan wel palmtakken.

We missen missen de mensen ook heel erg die we hier hebben ontmoet en al weer terug zijn naar hun eigen land of ergens anders zijn gaan travelen.
En we missen het uitgaan gaan ook, want de muziek is hier niet leuk. Zo als jullei uitgaan drink er maar een op ons en denk maar aan ons..

Ps. Mam dankje wel voor het bericht... We hadden dit al getypt maar nog niet geplaats.. Omdat we de bus naar supermarkt moesten halen. Maar gaan natuurlijk niet de verjaardag van onze liefste zusje vergeten..

Kusjes van onss..
Sissies / Chickies :D:P

• 31 Oktober 2006 - 09:53

Anne:

Eindelijk weer:)...leuk man! en emilie natuurlijk een welkoms feesje wat denk jij!..xxx

• 31 Oktober 2006 - 09:59

Dinie:

Nee niet VergetE he morgenhehe;) pff als k dit zo lees wou k dat bij jullie was gote sussen:( k denk heel vaak aan jullie wat jullie aan het doen zijn enso k went maar niet dat jullie weg zijn:( maja het is niet anders;) k spreek jullie m0rgen XxX hvjullie miss jullie zo kk erg

• 31 Oktober 2006 - 10:22

Jessica:

hee lieve schat!
    wat leuk om zo weer iets van jullie te horen, en ja emilie als jij terug komt krijg je een heel groot feest.. dat heb je wel verdient! we moeten jou al veelste lang missen.. dus als jij terug komt maken we er iets heel moois van! maar geniet nog maar lekker, zo'n ervaring wat jullie hebben pakt niemand meer van je af! ik zou er ook wel willen zitten! heel veel plezier nog, denk aan je! dikke kus liefs Jessica!

• 31 Oktober 2006 - 10:30

tranen in mijn ogen.

• 31 Oktober 2006 - 10:44

Sissies:

Oohh wat lief dat jullie ons allemaal zo missen! Wij missen jullie ook allemaal ook heel erg, maar ondanks dat proberen we er wel van te genieten!!

• 31 Oktober 2006 - 10:50

Jessica:

en wanneer krijgen we eens wat foto's te zien van jullie :D xxxxx

• 31 Oktober 2006 - 11:13

Sissies:

o snel mogelijk, we gaan er morgen ff naar kijken

• 31 Oktober 2006 - 11:39

Jo:

he dames
    echt super koel klinkt het allemaal...denk dat ik er ook ooit maar is op uit moet gaan..lijkt me wel koel...have fun nog he ciao

• 31 Oktober 2006 - 12:25

Lijn...:

heej lieve meisjes!!!
    dus jullie vermaken je wel? das wel fijn! en al weer zo veel meegemaakt...
    ik woon nu al een dikke maand niet meer thuis maar heb mijn eigen kamertje in nijmegen :)
    waar ik nu naar toe moet :)
    ik plaats snel nog een berichtje!!

mis jullie vet erg!!!

dikke knuffel lijn...

• 31 Oktober 2006 - 13:30

Laura:

Heej meisjes!
    Geweldig dat jullie ons weer even op de hoogte stellen! Ik vroeg me al af wat jullie allemaal doen daar! Blijf de site wel een beetje updaten hè! En Emie, dat feest, ehh, dat zien we nog wel.. zie jij eerst maar dat je het zolang volhoud zonder mij! :) Nou, daagg! Liefs, xx

• 31 Oktober 2006 - 13:32

Stefanie:

Heee stinkertts

leuk weer iets van jullie te lezen..en hopelijk gaat alles goed..behalve dat broke zijn;) maargoed dat zal vast wel weer snel over zijn :)
    maaree ja emilie over dat jaartje blijven..wel erg jammer hoor want we missen je als hel ;) haha hopelijk krijg ik je binnenkort een x te spreken. het is alleen zo kut met dat tijdsverschil magoed.. uhmm dat hostel is niet zo fijn zo te lezen, misschien kruipen de kakkerlakken wel in je mond in je slaap hahaahha
    nee geintje.. maaree hoe gaat t daar dan met de jongens? zijn die netzo leuk als hier in nederland ?(AHUM) maargoed..hopelijk krijgen jullie je geldzorgen binnenkort wat meer op een rijtje;) heel erg veel plezier nog down under met ze 3en!! enne emilie verwacht maar niet te veel als je terug bent ;) want er komt helemaal niks :P

doeidoeiiii kusjes
    stefanie xxx

• 31 Oktober 2006 - 19:03

Ellen:

Heyy meiden!
    Leuk om eindelijk weer eens wat van jullie te lezen en leuk dat jullie het nog steeds zo naar jullie zin hebben.
    Maar waar blijven de foto's van jullie??? :P

XXX

• 31 Oktober 2006 - 19:14

Reddogone:

Pff. Die Mac is echt niet beter dan hier in Holland!
    Zeker de frites niet, want die komen gewoon van Farm Frites Holland. Echte hollands piepers. haha.
    maar uh, geniet er van.
    En gebakken zijn kakkerlaken erg lekker bij sweetpatato!

• 31 Oktober 2006 - 20:03

Elcke:

hehe eindelijk weer een berichtje, was al bang dat je ons vergeten zou zijn;) Wij jullie in ieder geval niet hoor!! Emilie echt goed van je dat je blijft >Respect;)ik zou het niet kunnen hoor), als je het dan ook maar bij dat jaartje houdt:) want missen doen wij jullie heel veel! ik lees al wel dat jullie heeel wat mee maken daar, meer dan wij hier doen waarschijnlijk:D (even tussedoor; ik ben eindelijk met rijlessen begonnen hihi:D) Lieve Dikkop, nog heeel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld, pas goed op jezelf en de anderen. En laat snel weer wat van je horen! groetjes aan iedereen inclusief de kakkerlakken;)
    xxx Dikke Kus xxx

• 01 November 2006 - 07:16

Mam:

Meiden, gefeliciteerd met jullie zusje. Zij wordt vandaag 17 jaar. Van ons heeft zij de cadeautjes al gehad. Wij missen wel erg jullie gezang en cadeautjes en gezelligheid. Vooral de drukte..... Maar ik geloof dat jullie in ieder geval een borrel zullen nemen op onze Dine.
    Goeie dag gehad??? Hard gewerkt? Bij ons zijn de bouwvakkers begonnen met het invoegen. Ben benieuwd. Ik zal gauw de foto's per mail sturen. Dames ik hou van jullie en tot gauw.Ook aan Pam de hartelijke groeten.
    Jullie moeder

• 01 November 2006 - 08:12

Ilse:

jullie hebben zon! hier stormt het bah! xx

• 01 November 2006 - 11:17

Paul En Hedwig:

Ah een berichtje. Daar zaten we hier in Nederland naar uit te kijken. Jullie zijn echt toppetjes zoals jullie je daar redden en van alles meemaken. Petje af.
    Emilie ik kan je eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Je bent daar nu en dat je de kans pakt om langer te blijven snap ik wel. Wanneer zou je het weer doen in je leven nietwaar.

Oh ja van ons ook gefeliciteerd met jullie zus.
    Heel veel plezier verder nog en we hopen dat jullie nog veel mooie momenten gaan meemaken, maar dat gaat vast wel lukken.
    Liefs Paul en Hedwig

• 02 November 2006 - 20:28

Opa En Oma.:

Gelukkig eindelijk weer eens een bericht van jullie.Hebben er lang naar uit gezien.Dorothe,Emilie en Pam nog een hele fijne tijd daar maar wacht niet meer zolang met jullie berichtjes.We zijn heel nieuwsgierig naar jullie.Hier is alles goed en hopelijk tot gauw.

• 06 November 2006 - 13:23

Anton:

heej meiden, das weer lang geleden ondertussen wel he ;) Jammer dat ik jullie het laatste weekend hier niet heb gezien, maar ik denk dat we ons wel weer meeten in de toekomst up north somewhere. Bundaberg is wel een harde stad he, niet groot maar zoooveel backpackers en jonge partypeople, ik durf te wedden dat jullie naast werken daar een vet mooie tijd gaan hebben. Welk hostel zitten jullie btw? Die op de hoek? En kijk eens of je naar het strand kan; op zondag kan gaat er wel een bus vanuit de werkhostel naar de zee denk ik. Echt goed om de zee weer te zien ;)
    Kijk wel uit met die gare jellybox vissen...geloof dat hun gebied vanaf daar begint. Veel plezier en suc6 en ik geef ff een belletje als mn credit weer geboost is.
    Stay in the zone ;)
    x Anton

• 09 November 2006 - 16:44

Mam:

-allo dames, is -vergemaakt.
    Ik heb leuk nieuws, Martijn en PeiPei hebben een dochtertje gekregen vandaag,09-11-2006. Het meisje heet Eva. Ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om dit te weten. Liefs en greotejs

Mam

• 10 November 2006 - 20:15

Marian:

Heey meisjes, alles goed? :) ik wist helemaal niet dat jullie een site hadden, wel saai zonder jullie bij de mac.. iedereen gaat weg :p.. haha ik zie spreek jullie wel weer :) KUssje Marian

• 14 November 2006 - 17:05

Laurens:

Ladies!
    Jullie dachten waarschijnlijk allang dat ik jullie vergeten was he? Maar niets is minder waar. Ik volg de verhalen op de voet. Ben blij voor jullie dat jullie het naar jullie zin hebben in Kangaroeland. In jullie laatste verhaal lees ik dat de Mac beter is dan in Nederland, kan dat wel? haha. De Bottleshop met drive-in, kunnen we dat ook niet introduceren in nederland? Dat lijkt me wel wat. Nou dames veel plezier komende tijd en spreek jullie snel. X Laurens alias White Niggej :-)