Going Home - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Going Home - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Going Home

Door: Pam..

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

15 November 2006 | Australië, Bundaberg

Hey mensen, ja jullie lezen het goed..deze chick gaat richting huis..vrijdag 17 november om 09.50 AM is de bedoeling dat mijn Boeing landt in Dusseldorf. Ik ben hier met een aantal doelen heengegaan, en had mezelf voorgenomen dat zo gauw ik ze zou bereiken ik er werk van zou maken. (klinkt erg vaag maar degene die ervan af weten snappen wel wat ik bedoel:))
Een van die doelen was uitvinden wat ik in de toekomst wil gaan doen, en ja..ik weet het:) dus zo gauw als ik terugkom begin ik weer te studeren..(Januari)
Alles wat ik ooit had kunnen dromen is er hier met mezelf gebeurd, Australie is zo goed voor me geweest..heb er zoveel geleerd, ik had dit veel eerder moeten doen!!:D Maar mijn tijd zit er hier op, het was een leuke en vooral erg leerzame tijd..maar voor mij is het over.
Holland beware, this chick is comin' home!!

See ya guys very soon!!


xx

  • 15 November 2006 - 07:04

    Moeder Van Dorothé E:

    Goh, wat hoor ik nou. Ik vind het fijn voor je dat je in ieder geval één doel bereikt hebt, daar doe je het ook voor. Ik vind het ook fijn dat je je daar goed bij voelt. Ik hoop dat je een goede reis hebt en misschien dat we je hier dan in het koude Holland wer eens zien.

    Doe ook de groetjes, nou dat nog kan, aan mijn meiden. Groetjes en een fijne reis.

  • 15 November 2006 - 08:30

    Stefanie:

    woooohhh echt emilie!!
    Ik vind het echt fijn dat je weer thuis komt..:D heb je wel gemist he !! maaree wel jammer dat je dan geen jaar blijft.. want het moet daar echt mooi zijn he!! maaree meissie zie je snel weeer !! zie er naar uit om je weer te zien!
    tot vrijdagg xx

  • 15 November 2006 - 08:50

    Robin:

    Pamzaaa!!

    Ah, gaaf! En goed dat je de draad nu echt weer gaat oppakken :D

    Zullen we een keer een borreltje doen als je weer in NL bent?

    Kusje!
    - Robin

    (Wist je al dat ik een tijdje weg ben bij de McD? En dat ik nu nootjes, koffie, thee en honing verkoop? Kom maar een keertje langs! :))

  • 15 November 2006 - 10:07

    Jill:

    Chickieee!!:D
    Wat fijn dat je weer naar huis komt!! me zusje vertelde het gister al (ze had vergadering van de mac en jolein vertelde het haar!!) maar ik zie je soon:D enne wil natuurlijk alles weten!

    Dikke kus Jill

  • 15 November 2006 - 10:24

    Stefanie:

    ooh shitt ik lees t verkeerd
    pamela gaat naar huis niet emilie!!
    ooh jammerr!!
    we hadden ons er al op verheugd haha..naja veel plezier nog xxx

  • 15 November 2006 - 10:34

    Happy :):

    happy happy joy joy happy happy joy joy happy happy happy happy joy!
    ghihi! pammie ik ga jou snel sneller snelst zien!!!! whoej whoej whoej!
    eerlijk....een jaar is toch veel te lang!
    en doro en eems wat gaan jullie doen als pammie weg is? gewoon door zoals met zn 3en of hebben jullie nu een ander plan van aanpak? en houden jullie het jaar nu nog wel vol?

    nou pammie! goede reis! neem goed afscheid van het mooie land en je reisgenootjes en kom dan thuis!
    meisje tot snel!!!!

    dikke vette kus en een dikke vette knuffel van lijn!

  • 15 November 2006 - 14:30

    Laura:

    Ik denk dat het misschien handig is om je naam duidelijk in het bericht te zetten ;) er zijn een aantal mensen die dachten dat Emilie naar huis ging. We hadden al bijna een feest geregeld :P haha shitt. Nee maar fijn voor je dat je weer naar huis gaat Pamela.. en verder de groetjes aan Emilie en Dorothe! Kuss

  • 15 November 2006 - 23:38

    Puno:

    Tot gauw pam! x ina

  • 16 November 2006 - 06:55

    Anton:

    heej pam,

    Echt fijn dat jij dr achter bent, ik ben al jaren bezig uit te vinden wat ik nu eigelijk echt wil. Dr zijn zoveel mooie beroepen..misschien vind ik het wel te fijn om niet te weten wat ik echt wil doen in de toekomst en blijf ik gewoon lekker reizen. Veel suc6 in je verdere toekomst en ik wil je in Nederland echt nog wel zien; als ik daar ooit weer is terecht kom. Goeie vlucht naar huis gewenst en een dikke kus naar dorothe en Emilie, ik geef zo ff een belletje trouwens...ik ga ff credit halen. Su6 met je studie meid ;)

    Dikke kus Anton

  • 16 November 2006 - 08:48

    Anton:

    heej pam,

    Echt fijn dat jij dr achter bent, ik ben al jaren bezig uit te vinden wat ik nu eigelijk echt wil. Dr zijn zoveel mooie beroepen..misschien vind ik het wel te fijn om niet te weten wat ik echt wil doen in de toekomst en blijf ik gewoon lekker reizen. Veel suc6 in je verdere toekomst en ik wil je in Nederland echt nog wel zien; als ik daar ooit weer is terecht kom. Goeie vlucht naar huis gewenst en een dikke kus naar dorothe en Emilie, ik geef zo ff een belletje trouwens...ik ga ff credit halen. Su6 met je studie meid ;)

    Dikke kus Anton

  • 16 November 2006 - 18:58

    Sade:

    Pam,:D
    fijn dat je weer naar huis komt, ik had het dinsdag al gehoord van lijn op de crewmeeting..
    Kwas blij om te horen dat je zo snel mogelijk terug in nederland komt...
    Een jaar was toch veels te lang, dat heb je zelf nu ook wel gemertk:)
    maar gelukkig heb je je doel bereikt en kan je hier weer verder!
    veel liefs en een knuffel Sade(K)

    Fijne reis terug en tot snel!

  • 18 November 2006 - 12:45

    RedDog One:

    Whow,

    Jammer! Maar de reden is goed!
    Go for it girl!!!!!!!!!!!!

    Ik hoop dat je genoten heb! en voor nu...., maak er wat van!

    c.u.

    John

  • 20 November 2006 - 12:47

    Ilse:

    ooh! je bent nu al thuis en nu lees ik 't pas! hj maar pam dat is wel heel fijn voor je! koes ko0es met appelmoes!

  • 21 November 2006 - 13:02

    Anton:

    How's life pam?

  • 22 November 2006 - 10:53

    Pam:

    Still alive;)

  • 23 November 2006 - 08:06

    Anton:

    hoe was je vlucht? Hoe is het weer om thuis te zijn? Maak dr eens een mooi sterk verhaal van dan ;)
    Wat wil je btw gaan studeren eigelijk?

  • 23 November 2006 - 08:07

    Anton:

    en check eens wat fotos op die site van jullie emilie en dorothe ;) Anders gooi ik er een paar mooie party pics op :D

  • 23 November 2006 - 10:30

    Mam D&E:

    Pamela, ik hoop je gauw te zien. Ik heb je moeder aan de telefoon gehad. Ik hoop dat je weer goed kunt aklimatiseren hier in het koude kikkerlandje.. Ik hoor wel..
    Als ik het allemaal zo lees ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor een party dat is geweest. Of denk je dat ik het niet wil weten.

  • 23 November 2006 - 10:52

    Mam D&E:

    Pamela, ik hoop je gauw te zien. Ik heb je moeder aan de telefoon gehad. Ik hoop dat je weer goed kunt aklimatiseren hier in het koude kikkerlandje.. Ik hoor wel..
    Als ik het allemaal zo lees ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor een party dat is geweest. Of denk je dat ik het niet wil weten.

  • 23 November 2006 - 13:09

    Mam D&E:

    Pamela, ik hoop je gauw te zien. Ik heb je moeder aan de telefoon gehad. Ik hoop dat je weer goed kunt aklimatiseren hier in het koude kikkerlandje.. Ik hoor wel..
    Als ik het allemaal zo lees ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor een party dat is geweest. Of denk je dat ik het niet wil weten.

  • 29 November 2006 - 10:26

    Dinie:

    heej meisjes:p hadden jullie mijn smsje nog gekrege, egt Super bedankt voor de kadootjes:p egt zo super cool:D ben er egt blij meej.. En nog wat bijzonders gebeurt?? hier in nL word het al aardig koud maa verder is het wel rustig op sgool gaat het goed(Y) en tusse randy en mij gaat het super!!gelukkig:P hehe maaja k spreek jullie snel he:D miss jullie grote zussen van me:P xXx hvjullie(K)

  • 05 December 2006 - 13:46

    Mam:

    Fijne Sinterklaas, ik heb jullie schoen al uitgehaald. MMMMMMMM
    Liefs van ons allemaal

  • 06 December 2006 - 14:25

    Laura:

    Hai meisjes!
    Leuk dat jullie nou foto's erop hebben gezet!! Ik ben benieuwd naar de rest! Veel plezier in Brisbane bij Anton met Kerst en oud&nieuw! En Eem, ik spreek je snel weer! Daag! xx

  • 07 December 2006 - 11:05

    Steffie:

    Eeej meis...,

    Toppie dat je je vermaakt hebt,hoop je gauw weer terug komt :)

    Kusssie stef en Rop

  • 08 December 2006 - 13:37

    Paul En Hedwig:

    Hey leuke foto`s. Zo te zien hebben jullie het wel goed daar. Ja hard werken maar ook tijd voor ontspanning. Is het niet bijzonder om allerlei nieuwe mensen te ontmoeten? Met een Franse jongen in een boom??? Dorothé had je ooit gedacht dat je op zo`n manier een Fransman zou ontmoeten :-).

    Veel liefs
    Paul en Hedwig

  • 13 December 2006 - 17:59

    Diniee :

    Heej Zusterss..
    Alles goed? daarow andere kant van de wereld wa ut lkkr warm is;) hehe
    met Mij is het wel goed.. alles gaat z'n gangetje.. K heb me raport binnen en ziet er goed uit:P
    het was wel heel erg stil aan tafel met pakjesavond
    en met kerstmis ook:( sgiet niet op grrr maja is niet anders he;) k ga vanaaf samee met daisy sex in the city kieke:P maja ik spreek je snel weer he
    miss jullie meisjess,, hou van jullie XxX Dinnie Doe groeten aan anton Xx

  • 17 December 2006 - 17:23

    Anton:

    groeten terug ;)

  • 20 December 2006 - 10:17

    CJJR:

    Hoi Ladies, er is alweer veel gebeurt sinds de laatste berichten. Hoe is het zo met z'n tweetjes??
    Doro denk je aan de beloofde foto's van Kerst op het strand in bikini?
    Hele fijne dagen daar en dat 2007 voor jullie allebei een jaar mag zijn om nooit te vergeten!!!!
    Groeten uit Cuijk.

  • 24 December 2006 - 16:03

    Oma En Opa. :

    Hello girls,ik, oma, wil jullie hartelijk bedanken voor de heel originele verjaardagskaart.Verder willen wij, opa en ik jullie heel fijne kerstdagen en een heel goed 2007 toewensen.Hopen heel gauw iets van jullie te horen. Zweet ze daar in de hitte wij zullen wel bibberen. Heel veel liefs.

  • 24 December 2006 - 19:02

    Paul En Hedwig:

    Hallo kanjers

    Vanuit een koud Nederland hele fijne feestdagen gewenst. De foto`s zijn erg leuk. Zo twee van die kerstmutsen in een zonnig Australie.

    Liefs Paul en Hedwig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bundaberg

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 27917

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: