travelle... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu travelle... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

travelle...

Door: Emy & Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

14 Mei 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal!!!
Ja we weten het eindelijk weer een berichtje from Down under!! Jullie mogen ook wel berichtjes op de site zetten met nieuwtjes uit nederland, want we zijn erg benieuwd hoe jullie het maken thuis!!

Je zou geen backpacker zijn al je niet steeds je plannen blijft omgooien, dus dat is wat we hebben gedaan. We hebben shepparton met een groepje verlaten. Onze laatste avond in Shep was echt geweldig! Dat mag ook wel, we hebben daar voor 11 en halve week geleefd, op een gegevent is het je thuis. We hebben hier veel meegemaakt en vele kopjes thee genutigd! De laatste 2 weken hebben we veel opgetrokken met 2 engelse jongens die nieuw waren in het hostel, maar meteen bij de groep hoorde. Het leek wel of we elkaar al weken kende. Op de laatste avond hebben we een karaoke avond met hun georganiseerd. Lekker dronken worden en uit je dak gaan tijdens de optredens. Dit was een geweldig afscheid, maar we moeten elkaar zeker weer ontmoeten.

We zijn op het moment met z'n vijven en we zijn on the move. Leo, Edd, Harry en wij tweeen, we zullen er snel fotos van ze bijdoen. We zijn nu in Melbourne en willen naar Sydney, maar eerst stoppen we ergens om een paar dagen te werken, denk aan een klein weekje. We weten natuurlijk niet hoe de dingen gaan lopen, maar de bedoeling is dat we hier wat extra geld verdienen om vervolgens een auto van te kopen en road-trip maken. Dan gaat de reis pas echt beginnen!!! Niks is zeker, maar we houden jullie op de hoogte. We hebben het nog steeds naar onze zin en voelen ons al aardig thuis hier! We zullen snel de site updaten met wat fotos!

houden van je liefste mam van de wereld.. kus kus kus

We missen jullie allemaal..
Kusjes van de andere kant (K)(K)(L)
Emy & Dorrie

• 14 Mei 2007 - 12:13

Hedwig:

Hee kanjers,

Het klinkt nog altijd om jalours op te worden ;). Berichtjes uit Nederland? Ik zelf heb genoeg te vertellen, maar dat doe ik graag wanneer jullie weer terug zijn. Verder is het hier nu weer koud en nat, maar ach als we daar nou nog niet aan gewend zijn....
    Tot hoelang blijven jullie eigenlijk Down Under? Als ik het zo lees komen jullie nog ff niet terug.
    Voor nu veel succes en hopelijk lukt het met het werken en het kopen van een auto. Dat zal nog weer een andere dimensie geven aan de reis.

Heel veel liefs
    Hedwig

• 14 Mei 2007 - 14:35

Ha dames,

Fijn wat van jullie te lezen (dat nederlands schrijven gaat ook achteruit)
    Bij ons gaat nog steeds zijn gangetje. Vandaag nog werken en dan een paar dagen vrij. Nou you may greet the english boy's and say to them they take care of you.

heel veel liefs van de liefste mam......

• 14 Mei 2007 - 17:49

Tante Tine:

Hallo dames!
    Leuk weer eens wat nieuws van jullie te vernemen. Wij zitten natuurlijk altijd maar te wachten op nieuws van jullie en vinden dat het lang duurt. Maar jullie zijn druk bezig en hebben daar natuurlijk niet altijd tijd voor.
    Ik ben begonnen aan mijn nieuwe baan en dat is wel heel leuk. Ben nu geplaatst bij de gemeente Gennep, lekker dichtbij huis.
    Heb ook een auto van de baas 307 SW.
    Pascalle doet het goed, wordt al een flinke meid.
    Missen jullie wel.
    Tot snel

Groetjs Tine

• 15 Mei 2007 - 08:24

Janneke:

Haaaii meiden, als ik zo die foto's zie was ik ook niet eens meer thuisgekomen.. het is echt super mooi daar en zo te horen ook echt leuk.. Maar we missen jullie uiteraard wel! en eem vooral het uitgaan :(

Tot snel!!

Hou van je! kus xx Janneke

• 22 Mei 2007 - 14:17

Mam:

Hiep hiep hoera, het is echt waar. Ik ben jarig vandaag. Heb jullie al aan de telefoon gehad. Jullie gingen er verschillende borrels op drinken. Nou heel plezier, bedankt voor het telefoontje en tot gauw.

Jaj ja verstand komt met de jaren, zoals gezegd moeten jullie nog een eindje gaan. Ha Ha ha.

Liefs en knuffels en kusjes en al het andere wat je wilt hebben.

• 22 Mei 2007 - 14:32

Mam:

Heb net jullie bloemen gekregen om 16.30 uur. Lief meiden, erg lief. Moest wel een paar traantjes plengen. DANK JULLIE WEL.

Heel veel liefs

• 24 Mei 2007 - 05:29

Zussies:

Hey mams
    We vonden het erg jammer dat we er niet bij konden zijn dit jaar! We zijn blij te horen dat de verassing goed bevallen is!!
    Verder hebben we weinig nieuws we zitten nog in Sydney, maar willen graag weer met z'n allen aan het werk. we zijn nu opzoek naar een volgende bestemming, dus we kunnen ieder moment verder trekken. Maar we houden iedereen wel op de hoogte!! Doe iedereen de groetjes van ons XXXXXXXXX knuffels je dochters

• 24 Mei 2007 - 05:38

Zussies:

Hey Anton

Hoe gaat het? En ben je al begonnen met sparen om terug te komen naar Down Under?!?
    We vroegen ons af of je misschien een telefoon nummer op de site kan achterlaten, want we moeten je echt wel weer spreken dude!!

Talk to you later mate groetjes

• 25 Mei 2007 - 07:14

Joelle:

Hi girls..
    Wat gaaf, jullie daar in Australie.
    Ik had het laatst over jou Emilie en toen hoorde ik dat je in Australie zit.
    Zag in je msn naam een site, dus ik dacht snel even kijken
    Maar zo te lezen vermaken jullie je TOP !
    Hoelang verblijven jullie nog daar?
    * je weet wel wie ik ben toch* haha
    Nou girls, heel veel plezier nog
    En ik kijk snel weer eens op jullie site voor een nieuw bericht.
    Liefs van Joelle XX

• 05 Juni 2007 - 03:46

Dorothe:

ff een nieuwtje voor iedereen!! Ik zit nu in Sydney en Emilie is on a road trip met een groepje jongens, nee je hoeft je geen zorgen te maken, want ze heeft de jongens onder de duim hoor. Ze zijn gisteren in Brisbane aangekomen voor meer nieuws moeten we Emilies reactie afwachten. Zelf verblijf ik nu in een appartementje aan Bondi Beach m'n Holiday te vieren, maar niet voor lang, want ik ben erg hard op zoek naar een baantje!! nou ik laat snel weer van me horen. Goetjes en knuffels aan iedereen en mis je jullie heel erg laters xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 05 Juni 2007 - 09:49

Mam:

Goh, zit Emilie al in Brisbane?? Ze had me gesmsed dat ze op mooie plakjes gecampeerd had. Ik krijg ze niet te pakken om haar te spreken. Is het niets geworden met die snackbar, Dorothé??
    Bel je van het weekend weer.
    Jullie allebei heel veel liefs en kusjes etc. Tot horens

liefs

• 05 Juni 2007 - 23:33

Emilie:

Jaah ik ben nu lekker weer in Brisbane!! We zijn van sydney naar brisbane gegaan in 4 dagen! We hebben op mooie plekken gecampeerd.. Vannacht de eerste nacht in een vatsoenlijke bed na 5 dagen in een tent geslapen te hebben.. Maar laat snel weer wat van mu horen..
    Hou van jullie, mis van jullie..
    Ps. vet cool om iets van je te horen joelle..

Kuss Mij

• 09 Juni 2007 - 02:47

Hey mams

Nee helaas nog geen reactie, maar ik blijf zoeken. Spreek je snel weer! Groetjes aan iedereen thuis!!!
    xxxxxxxxxxxjes doeg

• 10 Juni 2007 - 06:30

EmilieeE:

halloo,,
    mensen ik zit nu weer in bundaberg.. ik weet niet of we hier gaan blijven of door naar het noorden gaan.. we gaan namelijk vanavond overleggen.. maar jullie horen het allemaal wel weer.. we hebben opzich wel een leuke tijd!!
    Ik mis iedereen!! Hou van jullie
    Love EmilieeE

• 11 Juni 2007 - 23:13

Anton:

Groete uit het schone pitoreske doetinchem ;)

Ik ben er pas over 3/4 maanden weer dames, hopelijk zijn jullie nog around dan

x

• 12 Juni 2007 - 10:19

Hey Anton

Leuk weer iets van je te horen man! Alles goed? Ik zit nu in Sydney terwijl de winter net van start is gegaan (lekker nederlands weertje hier)!!!!!!
    Ik ga hoogstwaarscheinlijk m'n tweede visum aanvragen, maar Emilie is van plan om naar huis te gaan einde july! Anton kun je misschien een telefoon nummer op de site achterlaten, moet je echt ff spreken! Laters doe iedereen de groetjes

x

• 12 Juni 2007 - 10:23

Hey Emowie

En vermaak je je een beetje daar in bundaberg? De jongens nog steeds onder de duim? In welke hostel zitten jullie nu??????? East bundy?!!!!! Ik hoor het wel spreek je later lieverd! groetjes kusjes knuffels hvj lfs je grote (kleine) zus Ps. groetjes van Paddy

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 12 Juni 2007 - 11:10

ANton:

0314-334738, is me thuisnummer. Ik heb geen mobiel, je weet toch?!

Groete

• 12 Juni 2007 - 11:13

ANton:

0314-334738, is me thuisnummer. Ik heb geen mobiel, je weet toch?!

Groete

• 12 Juni 2007 - 20:40

JJRC:

Hoi ladies,
    jullie maken het wel spannend of en wanneer en met z'n hoevelen jullie weer naar huis komen...
    Hier is alles oké, Johan is onze badkamer aan het slopen (grote klus) en Jelle zit in de repetities voor de musical. Verder alles z'n gangetje.
    Heel veel groeten van ons allen.

• 13 Juni 2007 - 11:54

Mam:

Van harte gefeliciteerd met jullie broer.

Dikke knuf

Moeders

• 16 Juni 2007 - 20:15

Dinie,,,:

heey zussies,, alles goed met jullie? zo dan Emilie had ik nou goed geho0rd van ma, k0m je tohg miss volgende maand trug? en jij D0rie blijf jij tot kerst:( ik heb de maanden afgeteld en nou is bijna zo ver hehe egt te gek kan niet w8te:D t0t dat ik jullie weer zie meisjes t0t snel!! mis jullie (K)

• 17 Juni 2007 - 09:55

door de weeks rond 11 uur savond, of 12 uur ben ik altijd wel thuis

greetz

• 18 Juni 2007 - 05:25

Dorrie:

Hey liefste kleinste zuster Dinie.

Tuurlijk mis ik jullie heel erg, maar m'n tijd zit er nog niet op! Ik zou graag ff thuis komen voor een weekendje, maar helaas is dat niet te betalen, dus moet je nog ff wachten. Alles gaat heel goed tussen mij en Paddy. Als dat zou blijft hebben we besloten om nog een beetje te reizen. We blijven in het appartement tot het einde van july en daarna willen we graag een paar eilanden en bekende stranden bezoeken, want ik zou me echt schamen als ik thuis kom en het enige wat ik te vertellen heb is hoe modieus de steden hier zijn en hoe het platte land eruit ziet tijdens het werken op het veld (fruit&groente plukken)!!!! Of nie!?!?!? IK hoop je snel weer te spreken en geef iedereen een dikke knuffel van mij lieverd ik hou heel veel van je en ik mis je echt heel erg hvlfs je grote (kleine) zus

• 18 Juni 2007 - 05:27

Hey Anallus

Bedankt ik geef je binnekort een beltje en kun je iedereen de groetjes doen!

Laters

• 18 Juni 2007 - 05:28

Dor:

Ik bedoel belletje

• 26 Juni 2007 - 07:35

Anton:

beter doe je me ff snel een balletje ;)

• 01 Juli 2007 - 22:48

Dot:

ha ha

• 04 Juli 2007 - 08:14

Dorrie:

Hey Diny

Hoesty zussy?
    Hier gaat alles z'n gangetje. ff een stukje voor jou van mij en Emilie!

A sister is someone more special than words. She is love mixed with friendship and milion favourite memories that will always last.

A sister is a hand within your hand enfolded whit love and understanding. She gives you a feeling that makes you wonder what you'd ever do without her, and no one is loved so dearly.

Groetjes thuis aan iedereen en kun je max een knuffel van mij geven! Spreek je later! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx knuffels en heel veel liefs Hou van je Zussy

• 05 Juli 2007 - 06:00

Mam:

Het lijkt erop dat jullie steeds wijzer worden. Fijn, toch ergens goed voor zo'n trip.
    Wat ik Emilie nog wilde zeggen is dat ik tot 6 augustus vakantie heb. Hierna is het voor mij bijna niet meer mogelijk om extra vrij te nemen. Dus als je iets weet over het naar huis komen laat me dit dan zo snel mogelijk weten.
    Nou dames, nog veel plezier en geniet ervan, ik spreek jullie van het weekend weer.
    Hou van jullie, liefs.....

• 05 Juli 2007 - 08:45

Pam:

chickies!!^_^ (ik bedoel Sissies;))
    Wel jammer dat jullie allebei niet even een tripje naar ons kikkerlandje boeken, moet ik jou nog langer missen Dorrie!!:(
    Eems we gaan de paar weekjes dat je hier bent wel even fijn een party bouwen heh!!
    Tot snel en als je wil.. neem ook maar even lekker een beetje zon en warmte mee
    *T'is weer echt poepweer hier*

kussiej de 3e chick

• 09 Juli 2007 - 08:15

Dot:

Hey Chicky

Hoesty? Ja ik zou graag ff thuiskomen voor een weekendje. Ik mis je echt wel hoor ik had het er laatst met Emilie over aan de telefoon het was altijd wel lache met jou!
    Je mist niet veel wat het weer betreft Het is hier (Sydney) nu hartje winter, denk aan 17 graden overdag (en regen). Dat is natuurlijk warm voor een Nederlandse winter, maar omdat ik al een tijdje hier ben ben ik wel een beetje gewend geraakt aan het warme weer.
    En hoe bevalt het zonder de p8? Ik mis het nog elke dag!
    En hoe is het dagelijkse leven nu? Je gaat toch naar school nu?
    Noch langs geweest bij de mc? Als je Kani de sjoerds en iedereen nog spreekt kun je ze dan de groetjes doen van mij! Ik spreek je snel weer laat me ff weten hoe het met je gaat, want ik ben erg benieuwd je kunt ook Emailen als je wil meisy. XXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXjes knuffels en heel veel liefs Chicky

• 11 Juli 2007 - 07:21

Hoi meiden,
    Alles goed? Dorothé, al een beetje bekomen van de schrik?? Meid, alles is zo betrekkelijk. Wat ik tot nog toe van het leven opgestoken heb is dat je het geluk in je zelf moet zoeken. Dat telt, de rest is leuk en aardig en ik weet dat het ook pijn doet, maar dat is niet de essentie van alles. Geef het een plaats dan kun je dat later als een ervaring zien.
    Genoeg gefilosofeerd. Succes bij de casino.
    Hoe is het met ons Emilie, weet jij al wanneer je nou daar vertrekt????
    Heb je al genoeg geld bij elkaar voor het ticket terug??
    Ik bel vrijdag wel weer, dan hoop ik van alles te horen.

Heel veel groetjes en kusjes en alles meer. Hou van jullie!!!!!!!!!!!!!!!

• 20 Juli 2007 - 09:10

Pam:

chicky!!wat was je emailadres ook weer es?! OW ik doe sinds dinsdag weer even vakantiewerk bij de Mac, jullie krijgen van iedereen de groeten!!Ze vragen me de hemp van het lijf!!Vooral Gerda!!Haha die had al wel verwacht dat jullie langer zouden blijven dan mij!!HAHA:D
    Wel vermoeiend hoor, ben zo gaar als een garnaal van die onregelmatige diensten..maar goed.
    Nee meiss, ik mis jullie echt wel hoor..wat is nu precies de bedoeling?Hoelang blijven jullie nog?!
    En Dinie als je dit leest!!: KOM EENS EVEN DOOR DE DRIVE DAAAAN!!!
    En Eems komt de 27e terug he?!En voor hoelang dan precies?!
    GIRLLLLLLLS ik mis jullie :(

kusje Pam

• 26 Juli 2007 - 16:22

Mam:

Emilie heeft het vliegtuig gemist. Hoe is dat nu mogelijk. Nou is ze vanaf zaterdag middag weer in het echt te bewonderen. Om 12.00 uur op Dusseldorf.

Liefs mam

• 27 Juli 2007 - 16:37

yeeey goedzo Eems!!^^
    Ooooh en ik ben niet meer bij de mac te bewonderen na 1 week daar te hebben gewerkt heb ik weer een goede baan gevonden, yahoo!!

kiss en tot snel lieve Eems:)

• 28 Juli 2007 - 09:56

Pam:

en eems land over 5 minuten..schaaaat wat is je nederlandse nummer ook weer eens?!
    we moeten snel wat afspreken lief!mis je heel erg, heb tot woensdag vrij..dus let me know your plans scheet.
    kusje!

• 30 Juli 2007 - 14:54

ANton:

Ik w8 nog steeds af tot ik weer een nieuw berichtje onder ogen krijg dorothe. Dat is nu ook jouw zorg nu emilie weg is :D
    Hoop snel ff van je te horen joh
    xa

• 30 Juli 2007 - 19:55

S'mocus:

maar meneer anton, een beetje geduld is toch wel op zijn plaats? jij staat nu eenmaal ook niet bekend als iemand die elke twee dagen een nieuw berichtje postte geloof ik ;)

• 04 Augustus 2007 - 03:37

Dorothe:

Thanks for ur support s'mocus!!!!!!!!!