Nog steeds in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Nog steeds in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Sydney!

Door: Dorothe

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

09 Augustus 2007 | Australië, Sydney

Goodday Mates!

Om te beginnen met mij gaat alles nog steeds toppie! Ik ben nog spring levend en alles gaat hier z'n gangetje. Ik heb nu een nieuw baantje en heb het hier erg naar m'n zin. Ik werk s'avonds in een klein italiaans restaurantje. Hier serveer ik de gasten en beantwoord de telefoon om bestellingen op te nemen. Ik ben nog steeds opzoek naar een baantje voor overdag, maar m'n collega gaat een goed woordje voor me doen bij een bedrijf waar ik inpak-werkzaamheden kan verichten.

Maar genoeg over werk nu! Ik heb gisteren met paddy een wandeling langs de kust van Sydney gemaakt. ff lekker uitwaaien en de omgeving verkenne. Ik had dit natuurlijk veel eerder moeten doen, maar zoals ze zeggen beter laat dan helemaal niet. We zijn van Bondi beach naar Coogee beach gelopen. Dit heeft ons bijna 2 uur gekost. Het is een wandelroute over de rotsen langs vele stranden met een geweldig uitzicht op de zee. Terwijl ik dit geweldige uitzicht van dit beelschoon stukje natuur in me opnam heb ik nog aan vele van jullie gedacht. Dat is het minste wat ik voor jullie kan doen. Toen we daar aankwamen hebben we een hapje gegeten en op het terrasje genoten van een lekker biertje. Omdat de avond al in zicht kwam hebben we de bus terug genomen. Het mooiste van alles is dat dit alles zich om de hoek van ons apartementje begeeft!!

Ik voel het als m'n plicht om te proberen jullie te overtuigen om hier eens een kijkje te nemen. Ik begrijp dat dit voor vele niet mogelijk is en dat de reis erg duur is, maar het is zeker de moeite waard!

Omdat ik altijd al erg gefacineerd was van de bergen in Frankrijk heb ik er over nagedacht om hierna een bezoekje te brengen aan New Zeeland. Maar dit hangt voornamelijk af van mijn financiele zaken. Ook heb ik erover nagedacht om tijdens mijn vlucht terug een stop te maken in Azie. Maar dit alles is nog een eintje weg, ik ben nu hier en ga daar eerst van genieten!

Ik zal proberen wat vaker een verhaaltje voor jullie op te stellen, omdat ik weet dat jullie graag horen hoe het met mij gaat. Ik vind het ook erg cool te horen hoe het met jullie gaat en hoe de dingen er in Nederland voor staan. Dus kom op met die reacties!!!

Ik heb m'n tweede visum nu aangevraagd en moet hiervoor een medical test doen. Als ik hier de uitslag van heb krijg ik te horen of ik hier nog een jaartje welkom ben! Ik voorzie geen problemen, maar in het geval dat ik erstig ziek ben zien jullie me snel weer in Nederland verschijnen. Daar gaan we maar liever niet van uit, maar ik houd jullie op de hoogte!

Het weer is hier nu zeer aangenaam, maar hier komt snel weer verandering in als ik de weers vooruitzichten moet geloven. Ze verwachten regen hier in Sydney, maar daar ga ik lekker van genieten. Zoals ik eerder al noemde ga ik binnekort naar Darwin en als ik me niet vergis is het daar nu 30 graden s'nachts. Hoe is het weer in Nederland is de zomer een beetje aan z'n einde gekomen?

Ik heb het hier nog heel erg naar m'n zin, maar jullie mogen best weten dat ik jullie zo nu en dan erg mis. En voor alle jarige joppen ik vind het erg jammer dat ik jullie verjaardaggen niet bij kan wonen, maar we halen de schade in als ik terug kom!! Okay??

Hey mensen dit was het dan weer. Ik zou nog uren door kunnen gaan, maar ik ga nu eerst van het lekkere weer genieten tijdens m'n dagelijkse strandwandeling. Ik hoop jullie snel weer te spreken! Bey for now! Groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes en heel veel liefs Dorothe

  • 09 Augustus 2007 - 05:35

    Dorothe:

    Voor Hedwig
    Als je terug gaat naar het verhaal "update" vind je onderaan een reactie terug op je berichtje!

    x Doortje

  • 09 Augustus 2007 - 05:38

    Dorrie:

    Hey chickie

    Erg cool te horen dat alles goed met je gaat en bedankt voor je e-mail. Ik zal je binnekort eens terug mailen!

    X Sissie

  • 09 Augustus 2007 - 05:44

    Dorothe:

    Lieve ome Paul

    Ook erg leuk om weer iets van jou te horen!! En hoe staat het leven ervoor? Ik vroeg me af of je nog steeds de boot in de haven hebt liggen? Zo ja dan moeten we echt wel een stukje gaan varen als ik terug ben! Ik hoor het wel! Groetjes from Down Under

    x je nichtje

  • 09 Augustus 2007 - 15:23

    Emilie:

    Heey sgatje,,
    ik zet er snel wel ff wat fotos op die ik heb... Ik mis je sgatje(K)(K)
    Ps. ik heb werk! :D.. in arnhem op de korenmarkt serveren!! cool he!!
    LOve you (K)(K)(L)

  • 09 Augustus 2007 - 17:16

    Chickie:

    Whoohoo keigoed van jullie allebei dat jullie zo'n baan hebben hey!!:D
    Dor talk to ya soon && Eem tot snel;)

    kusje xx

  • 09 Augustus 2007 - 17:17

    Piemela:

    vergeten;;

    FOTO'S PHOTO'S !!!!:D

  • 09 Augustus 2007 - 17:19

    Pam:

    aaaaah Dor... ik mis ow echt :(

  • 09 Augustus 2007 - 18:26

    Tante Tine:

    Hallo meissie,

    Leuk om van je te horen, wel 2 stukken in 1 week tijd. Dit moet je vol houden regelmatig schrijven. Probeer ik ook op de site van Pascalle.
    Zit nu bij je moeder op verjaardag van Frank. Gezellig!!!
    Jammer dat je zaterdag er niet bij kan zijn(Pascalle 1 jaar) maar ik zal er een paar op jullie drinken!

    Heel veel liefs van ons! XXX

  • 10 Augustus 2007 - 03:38

    Dorothe:

    Piemela ik mis ow ook!

    x Chicky

  • 10 Augustus 2007 - 03:43

    Doortje:

    Hey Emowie
    Cool van je te horen! Ik mis jou ook heel erg, ik heb het echt de hele tijd over je! Goed hey dat je een baantje hebt klinkt cool! Werk je daar dan full-time en what about de reiskosten krijg je die vergoed? Vast niet ik hoor het wel. Ik hoop je snel weer te spreken lieverd! Heel veel liefs en een Dikke Kus

    Zussy

  • 10 Augustus 2007 - 03:49

    Dora:

    Dag Tante Tine

    Ja ik ga proberen wat regelmatiger te schrijven, want ik hoop eigenlijk op meer reacties uit Nederland! Geef de kleine maar 3 kusjes van mij x x x! En ik drink er morgen eentje op d'r! Groetjes aan Martin en een pootje voor de Dogs!

    X je nichtje

  • 10 Augustus 2007 - 10:08

    Pam:

    Aaaaah chick geweldige foto's!!! PIEMELHOOFD?:|
    Er is er maar 1 en dat is Analus!!Hahaha, ja toch!!
    kusje xx

  • 10 Augustus 2007 - 18:03

    Opa En Oma.:

    Hallo Dorothe, Dat is nog eens leuk, twee maal in zo'nkorte tijd.We genieten echt van je berichtjes.Ja, we geloven direct dat het daar zo mooi is. We zijn ook echt van die natuur liefhebbers. We zijn afgelopen zomer naar de Pyreneen in Frankrijk geweest. We hebben zo genoten van die prachtige bergen.We hebben veel hoog in de bergen gewandeld.Het lijkt of je dan alleen op de wereld bent zo stil, zo mooi.Geniet jij ook maar lekker want wat je nu daar ziet en mee maakt nemen ze lekker nooit meer van je af.Voor ik het vergeet wil ik je nog zeggen dat je leuk kunt vertellen op de up-date's ga zo door.Wij wensen jou het allerbeste en heel veel liefs .Bye en kusjes.

  • 11 Augustus 2007 - 01:23

    Dorothe:

    Piemela

    Eigenlijk heb je wel gelijk, maar kijk nog eens naar z'n foto is ie niet een beetje een piemelhoofd?

    x

  • 11 Augustus 2007 - 11:27

    Pam:

    oké oké..een heel klein beetje dan;)
    Maar Analus blijft de opperpiemel(h)
    kusje!!xx

  • 11 Augustus 2007 - 11:27

    Piemela:

    (h)

  • 11 Augustus 2007 - 11:27

    PiemelllllllA:

    (H)

  • 11 Augustus 2007 - 11:28

    Pam:

    Sorry voor die stomme zinloze berichtjes, haha;)
    Enjoy your weekend lieve mop!!

    kusje XXX

  • 11 Augustus 2007 - 13:29

    Anton:

    waah vette pics hoor dorothe, dat huisje bij bondy beach is wel echt te hard hoor. Daar kan je ook vet mooi omheen lopen he (bondi)! Volgens mij heb je dat ook al gedaan als ik die andere foto zo zie.
    Wanneer vertrek je denk je naar darwin dan? Volgens mij is dat idd ook wel lekker leve daar. Wat is je adres dan? Zal ik wel eens op google earth je keet van boven bekijken.
    Veel plezier en suc6 in darwin; word dat een binnenlandse vlucht denkje, of gewoon een roadtripje?
    Tot snel

    Greetz Anton

  • 11 Augustus 2007 - 13:37

    Anton:

    waah vette pics hoor dorothe, dat huisje bij bondy beach is wel echt te hard hoor. Daar kan je ook vet mooi omheen lopen he (bondi)! Volgens mij heb je dat ook al gedaan als ik die andere foto zo zie.
    Wanneer vertrek je denk je naar darwin dan? Volgens mij is dat idd ook wel lekker leve daar. Wat is je adres dan? Zal ik wel eens op google earth je keet van boven bekijken.
    Veel plezier en suc6 in darwin; word dat een binnenlandse vlucht denkje, of gewoon een roadtripje?
    Tot snel

    Greetz Anton

  • 11 Augustus 2007 - 20:08

    Mam:

    Dag lieve meid,

    nou eens een keer niet als eerste of als tweede, maar fijn dat je zo schrijft en je het naar de zin hebt. Ook aan de telefoon klink je heel enthousiast. Houden zo. Wij volgen je verhaal en gebeurtenissen allemaal en zijn benieuwd naar het volgende. Ik spreek je snel en doe de groeten en een knuffel voor Paddy en voor je zelf. Spreek je snel.

    I'm proud of you. Love, mum.

  • 13 Augustus 2007 - 02:39

    Dorothe:

    Hey opperpiemelhoofd (annalus)

    Leuk weer iets van je te horen. Ja cool huisje he en een geweldig mooie achtertuin. Ja ik heb laatst al een wandeling gemaakt langs de zee over de rotsen en stranden naar coogee echt wel vette shit! We zijn van plan om de 3de van September Sydney te verlaten. Het gaat zeker weten een binnelandse vlucht worden!

    Hier mijn adres 2/32 Curlewis street 2026 NSW

    Spreek je later

    XXX kleintje

  • 14 Augustus 2007 - 06:38

    Dorothe:

    Thanks mum, love you too

  • 15 Augustus 2007 - 10:29

    Pam:

    Dorriiiiie whassup?!
    Waar blijft mn mailtje ?;)
    hihi nee hoor, take your time busy chick of mine..
    I
    MISS
    YOU
    :(

  • 15 Augustus 2007 - 13:36

    Mam:

    Hoera, één jaar in Down under. Veel plezier nog met het vieren en de rest van het verblijf aldaar.

    Liefs en hou van je

    Mam

  • 17 Augustus 2007 - 06:22

    Pam:

    Heey chick, ik vond het een rare dag, de 15e.."een jaar geleden vertrok je", zei mn vader.. bizar.. maar goed:)
    You're still there, get your ass back here !! :(

    kusje xx

  • 20 Augustus 2007 - 01:12

    Anton:

    gewoon een kusje voor jou

  • 28 Augustus 2007 - 06:51

    Mam:

    Hvj.

  • 28 Augustus 2007 - 07:00

    Mam:

    Heb net een heel verhaal geschreven, wordt het niet geplaatst. Misschien dat het met een korter bericht beter gaat. Veel nieuws heb ik eigenlijk niet. Ik wilde eigenlijk wat nieuws toevoegen
    Liefs, hvj en kusjes
    Mam

  • 28 Augustus 2007 - 07:05

    Mam:

    Ik zit nou op mijn werk, Frank is naar Goor. Devloer is klaar en we hebben de kamer alweer een heel eind ingeruimd. Zogauw de bank er is maak ik een foto. Alles goed met Paddy's mom?? kan ze zixh wel gedragen?? Heb samen maar veel lol. Doe ze inieder geval de groeten en geef Paddy ook een hug van me. Heeft het parfum al geprobeerd??
    Ik hoor volgende week wel of jullie al uit Sydney weg zijn.

    Nou ik hou van je, liefs en kusjes

    Mam

  • 28 Augustus 2007 - 10:21

    Pam:

    Dorrie!! What's new chick??:D

    xx

  • 06 September 2007 - 05:42

    Mam:

    Ha die meid,

    Nog nieuws?? Bijna 21 jaar, dan ben je helemaal volwassen. Maar dat ben je al. We bellen je sowieso zondag op je verjaardag. Vier maar lekker oudjaars avond.
    Bel je snel, hvj miss you.Huggs and kisses also for paddy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 27920

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: