Ff snel - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Ff snel - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Ff snel

Door: The Sissies

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

21 September 2006 | Australië, Brisbane

joehoe, eindelijk weer ff een snelle update van ons. Intussen zijn we vanaf Melbourne na Hervey Bay gevlogen, daar 2 dagen gekampeerd in het gezelschap van een wijn drinkende Possum EN uitzicht op het strand. Daarna zijn we naar Maroochydore gereisd met de bus, waar we een tijdje zijn wezen aardbeienplukken op een aardbeienfarm.(lees 1,5 week) en nu..tja zitten we in Brisbane en hebben we Anton gevonden!!:D Hihi, 't is hier nu lekker lente... We zitten nu bijna 2 weken in brisbane.. het is hier nu rond de 30 graden en het is NET PAS LENTE;):D!! Dorothe en Pamela werken in een fabriek hier in Brisbane.. Emilie is nu tijdelijk nix aan het doen:P.. We weten nog niet wat we hierna gaan doen en hoe lang we hier blijven.. maar we genieten egt van het weer.. We hebben afgelopen weekend weer mensen ontmoet van het aardbeien plukken.. Gisteren weer afscheid van ze genomen..

Iedereen heel erg bedankt voor de berichtjes.. En blijven sturen.. We proberen de volgende keer wat sneller tijd vrij te maken voor een berichtje.

We missen iedereeen ;)..
Big hug and kisses
The Sissies

  • 21 September 2006 - 05:50

    Mam:

    Hoi dames,
    Nou ook effe snel van mij. Wat doen jullie zo vroeg achter een computer.
    Emilie, ben je de kater al kwijt??? Ben benieuwd. Hier is alles goed, gaat alles zijn gangetje. Ben net op mijn werk aangekomen, vandaar effe snel. Fij te horen dat in iedergeval het weer goed bevalt. Bevalt het werk ook goed? Ga jij, Emilie, het een en ander ondernemen als de andere dames werken? Geniet ervan meiden. Dorothe, heb jij og meegezongen of heb je het mailtje nog niet gezien? Ik hoor wel, bel jullie binnenkort.
    Liefs van ons allemaal en allebei, alle drie een dikke knuffel...
    Mam

  • 21 September 2006 - 06:59

    Dinie:

    Heej meissjess
    haha alles goed?? met mij wel d8 dat nog mailtje zou krijgee haha ben al heel lang aant w8t maa maak nie uit weet wel dat jullie ut te druk hebben daar met alles.. pff ik zit nu op sgool sgiet niet op pff egt heel erg vermoeiend maaja ik weet waar voor ik het doe;) ja tohg nja ik hoop jullie snel te spreken meisjes ik miss je egt kk erg kom ma snel terug heheh veel plzier XxX hou van jullie

  • 21 September 2006 - 11:16

    Anne:

    Poepertjes!! wat fijn dat jullie weer nieuws hebben, zo te zien gaat t nog steeds goed...!:) emilie,,ik baal er zo van dat ik niet thuis was toen je belde!! we moeten maar een keer afspreken om te bellen okk?? Tot snelll allemaal!! Kusss

  • 21 September 2006 - 11:53

    Janneke:

    Heej meiden! wat leuk dat het nog steeds super is daar :D Emilie we hebben je cker gemist met de kermis :( Bel snel een xtje!

    kus xx

  • 21 September 2006 - 17:00

    Ronanke:

    Hé chickies.. oh lente.. hier wordt het alweer herfst dalijk.. grhmpf..
    maar echt supervet dat jullie anton hebben gezien!
    en pam chick ik mis je!
    dikke hug en big kisses!

  • 21 September 2006 - 20:13

    Reddogone:

    Gelukkig! Alles o.k.!
    Lente?Ha ha wacht maar, straks wordt het zo warm dat je blij zal zijn met wat verkoeling. Dan loopt het water sneller als je kunt drinken.
    Maar!! Geniet!
    En blijf schrijven!!

  • 22 September 2006 - 07:52

    Paul En Hedwig:

    Dag dames,

    Lekker hé dat het lente wordt. Gek wel dat het hier zometeen herfst wordt. Fijn om te lezen dat alles goed gaat.
    Dat aardbeien plukken, was dat alleen plukken of ook snoepen ;-)?
    En wat voor een fabriek is het waar Dorothé en Pamela werken? En Emilie wat doe je nog meer behalve niks?
    Nou ja, we lezen het vast nog wel.
    Lieve groetjes van Paul en Hedwig

  • 22 September 2006 - 12:23

    Sade:

    heejj lieverds!
    fijn dat alles nog steeds goed gaat!
    hier is ook alles goed, lekker warm weer!
    heel erg veel plezier nog daar en doe voorzichtig!
    ik denk aan jullie!
    Kus Sade(K)liefs

  • 22 September 2006 - 14:36

    Ellen:

    Heyyy Pammie,

    Zo te horen heb je het hartstikke leuk daar aan de andere kant van de wereld.
    Geniet er lekker van he.

    Kus en knuffel Ellen

  • 26 September 2006 - 08:50

    Tante Tine:

    Hallo dames,

    Leuk om te lezen dat jullie het goede weer tegemoet gaan, terwijl wij helaas al in de herfst zijn.
    Hier is alles goed, Pascalle groeit goed, jullie kennen haar straks niet meeer terug.
    Emilie geniet even van het niets doen en Dorothe en Pamela veel werkplezier.

    Doei

  • 26 September 2006 - 19:39

    Opa En Oma.:

    Hallo meiden, leuk om weer iets te lezen over jullie leven in Australië.Fijn hè.Wat een ervaring.Geniet met volle teugen maar blijf wel gezond.Heel veel groetjes en veel liefs.Bye-bye.

  • 28 September 2006 - 13:24

    Anton:

    ja toch lostrekken niet dan?

  • 07 Oktober 2006 - 08:36

    Jan-willem:

    we hebben het hier ook wel leuk mijn school is net begonnen en het gaat aardig goed, het is hier nu best fris hier. ik wens jullie een leuke tijd verder en tot de volgende keer groetjes

  • 12 Oktober 2006 - 20:15

    Red-Dog-One:

    't droogt een beetje op zo.
    Jammer geen infomeer.
    Had gezellig kunnen zijn.

  • 15 Oktober 2006 - 12:04

    Tine:

    Hallo dames,

    Ik vind het wel jammer dat jullie niet helemaal up-to-date blijven met deze leuke pagina.
    Ik weet dat het niet altijd makkelijk is om de tijd ervoor te vinden maar het is wel leuk als jullie dit doen. (Het lukt mij ook niet altijd met de site van pascalle, maar het is wel leuk als het bijgehouden is).

    Verder wens ik jullie veel plezier en geniet ervan. Voor Emilie zit het er al weer bijna op.

    Groetjes en liefs, ook van jullie kleine nichtje.

  • 20 Oktober 2006 - 09:56

    Anne Scholten:

    hey chickies! (ik blijf het gewoon zeggen want ik vind het leuk! :P)

    Ik mis jullie updates een beetje! ben echt superbenieuwd wat jullie nu allemaal weer uitgevreten hebben en waar jullie zijn! :D het weer word hier steeds viezer in nederland en ik word met de dag meer jaloers op jullie ;)

    noujah ik hou de site in de gaten! ;)

    Groetjes Anne (ex-macdonaldscollega ;P)

  • 26 Oktober 2006 - 09:12

    Laura:

    Meisjess, houden jullie je site wel een beetje bij? Ik ben heel erg benieuwd wat jullie allemaal doen daar enzo! Maar veel plezier nog! Kuss

  • 27 Oktober 2006 - 17:46

    Paul En Hedwig:

    hello Lady`s,

    Komen jullie eens uit de kroeg en zoek een internetcafé, zodat wij hier weer mee kunnen lezen met wat jullie allemaal beleven en uitspoken :-) :-).
    Het is al weer veeeeeeel te lang geleden, dat jullie wat schreven dus......Hup achter de computer.
    Groetjes Paul en Hedwig

  • 31 Oktober 2006 - 06:37

    Mam:

    hallo,
    Het gaat goed met de meiden, ze hebben niet de mogelijkheid om er eens echt voor te gaan zitten en de side aan te passen. Ze zitten in Bunderberg en doen nu veel in de fruit en groente pluk. Ze moeten nu eerst even bij tanken. Ze genieten volop en zelfs Emilie blijft langer in Down under.
    Zo nu heb ik een stukje van de sluier opgelicht, de rest is aan de meiden.
    P.s. Denk eraan dat Geraldine jarig is morgen.
    Liefs Mam.

  • 03 November 2006 - 17:24

    Dinie:

    heej meisjes
    zO zo is jullie kleine susje alweer 17:P ik vond het heel jmmr dat jullie er niet waren.. je mist dan egt iets met de kadootjes geven ens.:( maar ik vond het wel heel erg leuk dat jullie hadden gebel:D vond ik harstikke fijn dat jullie liedje tog voor hebben gezongen hehe meisjes ik mis jullie egt zo erg ik denk egt elke dag aan jullie gaat geen dag voor bij dat jullie niet in mijn hoofd rond spoken:( this zo stil hierow maarja k spreek jullie weer snel he we bellen meiden XxX je kleine susje en pas goed opmekaar he miss jullie hou van jullie zeelsveel(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 27960

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: