Nog steeds vakantie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Nog steeds vakantie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Nog steeds vakantie

Door: Dorothe

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

12 Februari 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn langzaam terug gereisd naar singapoore, want hier vandaan zouden we terugvliegen!

Penang
Hier hebben we maar een dag gependeert om uit te rusten van de reis! We hebben ons hier de hele dag in het shopping centre vermaakt. Eoin en ik hebben hier nog een bezoekje aan de kapper gemaakt. Daar na hebben we lekker genoten van een filmpje in de bioscoop!

En dan nu naar de hoofdstad!

Kuala lumpur
Leuke stad erg ontwikkeld vergleken met Thailand! Net als Nederlandis was deze stad ook erg multicultureel!

We stapte in een taxi met het verzoek aan de chauffeur ons af te zetten bij wereldsgrootste twin towers, maar deze had nog wat andere bezienswaardigheden voor ons in gedachten. We hebben hier maar mee ingestempt want we hadden verder toch geen plannen! Hij nam ons naar een heel beroemde chocolade fabriek hier mochten we proeven voor dat we daadwerkelijk iets kochten. Dat was hemels ik heb hier nog wat chili chocolade geproefd!
Ook hebben we een kijkje genomen bij he rockcafe. De chaufeur wilde ons nog meer laten zien,maar naar onze idee was dit te ver weg en zouden de kosten te hoog oplopen.

S'avonds zijn we naar de sky tower gegaan en hebben we een kijkje van boven genomen! Verder hebben we wat geld gespendeert op de markt in china town. En het was genoodzaakt uit te rusten voor de volgende reis!

• 12 Februari 2008 - 04:55

Dorothe:

Kom maar op met die reacties!
    Ik hoop morgen verder te kunnen schrijven!

• 12 Februari 2008 - 04:56

Dorothe:

Maar eerst moet ik iedereen er van overtuigen nog een nachtje te blijven!