Back in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Back in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Back in Brisbane

Door: Emy & Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

25 December 2006 | Australië, Brisbane

Hallo Allemaal,,

We zijn weer terug in brisbane,,We zijn er eindelijk weg.. Onze laaste baan was in een lemon shed en het thinning van de bomen.. Thinnig betekend dat we het te vele fruit van de boom afhalen.. het was wel okeej werk maar wel hard en snel werken. Iedereen die naar bundaberg komt, die komen hier om geld te verdienen en voor 2e visa, maar zoveel valt er ook niet te verdienen,, maar het bestaan van bundaberg is grotendeels te danken aan de backpacker anders zouden ze het nooit redden..

Het is hier nog steeds mooi weer.. Op zondag gingen we meestal naar lekker naar het strand toe... het zeewater was warmer dan de douches in het hostel.. Maar nu zitten wel in een huis van een meisje (Alana) met Anton. Het is egt wel relax.. Er is een mooi zwembad bij.. We gaan hier dan lekker x-mas vieren. gezellie.. Marieke komt dan ook hier.. Een dutchie die we in bundaberg hebben ontmoet,, We stoppen er wel een foto van haar bij. De bedoeling was om alleen anton hier op te picken, maar hij moet nog een paar weken blijven omdat hij nog steeds zijn 2e visa nog niet heeft. Dus mischien gaan we hier weer fftjes werken.. Dat zien we het nog wel..

Jaah het is egt heel leuk om zoveel mensen te onmoeten,, En proberen contact te houden. Je komt mensen tegen van over de hele wereld tegen. Met sommig mensen kun je ook een band mee opbouwen.

We missen jullie allemaal heel erg hier.. Zeker met kerst,, Het egte kerst gevoel is er ook niet echt omdat het hier niet koud is en de lieve mensen.. Gelukkig hebben we paar mensen waar het heel leuk mee gaat worden!!

We Wish everybody a merry chistmas & a Happy New Year..

Ps, sorry dat het zo lang duurde met de up-date..
Kisses jullie Dot & Emi

• 25 December 2006 - 10:11

Moniek:

hee wijffies!

jullie ook heeel fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar!

kisses!

• 25 December 2006 - 10:14

Puno:

He moppies, jullie zien er werkelijk gelukkig uit op die foto's, hebben jullie er niet meeer??
    veel liefs ina

• 25 December 2006 - 10:49

Laurens:

Ladies,

Jullie hele fijne en warme kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Daar zijn jullie toch een paar uur eerder mee, toch?

Groeten Laurens

• 25 December 2006 - 11:14

Mam:

Fijn om weer zo'n bericht te hebben. Natuurlijk bellen we wel en zo maar dit is leuk. Wij wensen jullie daar allemaal een zalig kerst en een gelukkig nieuwjaar toe. We hebben elkaar al gesproken net aan de telefoon. Maar dit berichtje hoort er gewoon bij, voor straks in het dagboek. Ben verder wel benieuwd naar de andere foto's. Ook van Marieke en Alana. Nou hear you soon. By by
    Mamsie

• 25 December 2006 - 16:10

Pamela:

Heey chickies!!:)
    een hele fijne kerst en nog heel veel plezier daaro, maar dat gaat zeker weten wel lukken toch!!
    Groetjes aan Anton, Alana en Marieke!!

Dikke kus Pamela

• 25 December 2006 - 17:42

Stefanie:

hooi meiden!!

leuk dat jullie weer in Brisbane zijn ;) leuke foto's ook bij de mail gehehe echt geweldig :D
    meiden ik wens jullie hardstikke veel plezier!! kusjes steef

• 26 December 2006 - 12:01

Jan-willem:

hee hallo
    leuke jongen die anton! leuke foto's ik wens jullie een fijne kerst toe en een gelukkig en gezond 2007. doe het rustig aan groetjes

• 27 December 2006 - 14:21

Diniee:

heej meisjess,, miss beetje laat ma jullie ook fijne feestdagee,,
    ohh het was wel wat saaier zonder jullie:( was wel raar zonder jullie tjaah doe je niks aan:S heheh nja alvast een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen(K) miss jullie Xx hvjullie,, krijgen de groetjes van Iris& daisy(K)

• 27 December 2006 - 16:31

Tante Tine:

HAllo Chickies!
    Hopelijk hebben jullie leuke kerstdagen gehad. Raar he om in de warmte kerst te vieren. Alvast een goede jaarwisseling en hopelijk horen we snel weer van jullie.
    Dikke kus, ook van Pascalle en Martin.

• 28 December 2006 - 18:06

Lijn:

heej meisjes!
    hebben jullie een fijne kerst gehad? en alvast een gelukkig nieuwjaar!
    hoe bevalt het dan nu zonder pam?
    nou veel plezier nog!

knuffel lijn

• 28 December 2006 - 22:36

Elcke:

Hey Emilie & Dorothe!! EEN HELE FIJNE JAARWISSELING SAMEN!!! ik hoop dat er snel meer fotos volgen, ben erg benieuwd. Kusjes Elck

• 31 December 2006 - 10:49

Christa:

Heey nichtjes,
    Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.
    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling.
    En nog heel veel plezier en succes down under.
    Liefs Christa en de rest van de familie uit Maasbree.

• 31 December 2006 - 15:56

Mam:

Happy new year, al 2 uur daar down under. Wij hebben al contact gehad jullie in de toekomst voor ons.
    wj bellen snel. Heel veel plezier en tot snel

• 01 Januari 2007 - 15:53

Opa Oma:

Hallo meiden, fijn weer iets van jullie te horen. Heel leuk jullie foto's.Wat een leven hebben jullie daar om nog heel lang op te teren als jullie weer terug zijn.We wensen jullie bere veel plezier de komende tijd. Veel liefs en kusjes.

• 05 Januari 2007 - 09:44

Janneke:

heej meiden, leuke foto's op de site.. jullie kerst"mail" was leuk! haha lekker in de zon met een kerstmuts op! helemaal mega haha.. we spreken elkaar nog wel op msn! kus xx

• 05 Januari 2007 - 11:25

Laurens:

Ja wij zijn hier 9 uur eerder begonnen aan 2007. Dus dit jaar duurt voor ons extra lang! Hopen dat het een goed jaar word! XXX

• 05 Januari 2007 - 11:31

The Familie:

Ja een beetje raar om kerstmis te vieren terwijl het buiten warm is! En het kerstgevoel was niet optimaal zonder jullie aanwezigheid! Maar we hebben dit jaar voor het eerst kalkoen gegeten met kerst (lekker)! We missen jullie heel erg en we houden nog steeds van jullie!!! Heel veel kusjes

• 05 Januari 2007 - 15:03

The Sisters :

Jaah we gaan vannacht naar sydney vliegen.. we gaan er maar fftjes blijven.. want we lopen alweer een beetje blut,, maar we zien het wel en hou julli e ook op de hoogte..
    Kisses & love
    Dorie & Emie

• 09 Januari 2007 - 06:39

Mam:

Ik geniet nog steeds van de foto's. Alles goed daar in Sidney of zijn jullie al ergens anders?? Ik zal het wel gauw horen.
    Meiden veel plezier en de groetjes en kusjes en knuffels van ons allemaal. (stik niet)Tot gauw

Mam

• 13 Januari 2007 - 15:41

Mam:

De dames zijn op het moment weer in Melbourne. Hier willen ze werk zoeken en wat langer blijven hangen. Zogauw ze kunnen internetten komt er een update.

Groetjes

• 15 Januari 2007 - 18:19

Anton:

Heeej zusters,

Check out st kilda, of waren jullie daar al? jah of niet. Iig een leuk hostel is The coffeepalace in St kilda. Serieus non stop party (area) en ik heb daar zelf ook een vet goeie baan gevonden. Je weet wel, tis een beetje zon hostel waar altijd van die briefjes hangen of je werk zoekt. Af en toe willen ze wel mannen ipv vrouwen maar goed. PArty gehalte is hoog; maar ja, dat heeft vaak alleen maar zin als de portomonee het aan kan denk ik. Veel plezier iig; melbourne is een vet leuke, way more layedback dan brisbane. Try the ESPY aan het strand (bij de St kilda pier) in St Kilda. Net een p8 op zaterdag avond; goeie tent
    Heel veel plezier en suc6 met een baan vinden daaro
    Dikke kus
    Anton

• 15 Januari 2007 - 18:23

Anton :

Me rug word weer slecht dames; kom maar weer terug hier naar toe ;)
    x

• 16 Januari 2007 - 11:24

Floortje:

hej meiden,
    het ziet er echt super lekker uit daar! Geniet er nog maar lekker van en have fun!

Ik zie julie wel weer verschijnen bij mij in de kapsalon als julie weer terug zijn!!!!

dikke kus voor julie beiden van floortje