BoerenDorp!! - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu BoerenDorp!! - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

BoerenDorp!!

Door: Emy & Dorrie

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

24 Maart 2007 | Australië, Shepparton

Heeey people,,

Het spijt ons zeer dat het zolang heeft mogen duren!! Maar een goedmakertje er zitten ook fotos bij!! het was een heel gedoe met de fotos.. we waren klaar met het er op zetten en toen waren ze bezig met de site te verbeteren alles weg:s.. moesten we weer overnieuw beginnen..

Mense allemaal bedankt nog voor Emilies verjaardag..
We zijn nu in een boeren dorpje, waar we heel hard aan het werk zijn.. we pakken nu cherry tomaatjes in.. normaal maken we hele lange dagen.. Maar nu fftjes niet want er zijn niet genoeg pickers..
Dus niet veel tomaten..
We hebben een vriendin uit bundaberg onmoet.. hier in het boeren dorp en melbourne.. de volgende keer komt er een foto op... als het goed is blijft emilie hier nog een tijd om genoeg geld te verdienen en daarna met dorothe en viktoria naar perth te rijden.. En dorrie gaat over een paar weken naar Sydney om paddy te zien en komt dan naar Melboure toe.. We hebben hier in dit hostel egt super veel leuke mensen leren kennen.. We gaan ons nog wel lekker vermaken hier met de tomaten..
Op een van de fotos zien je de temperatuur. dat is sochtens toen we hier(de bibliotheek) heen gelopen zijn voor dit.. Smiddags was het warmer dan 40 graden..
Die koeie zie je hier overal.. hahah ..
we Date de site nu wel wat sneller op...
Sorry mensen;)!!
We misse jullie allemaal heel heel erg..
Love the Sissies(K)(L)

  • 24 Maart 2007 - 10:11

    Mam:

    Ha dochters van me,

    Leuk, leuk al die foto's. Nou zie ik ook dat jullie er goed uit zien. Fijn. Nou dat rode haar van Emilie valt nog wel mee, is mooi rood.
    Leuk he dat Løgum Kloster daar nog bekend is.
    Leuk dat ons Geraldine ook bij jullie is. Grappig.
    Nou zoals ik net al aan de telefoon heb gezegd; bij ons gaat alles zijn gangetje geen spectaculair nieuws.
    Ons Chris ligt nog op bed, ons Geraldine moet gaan werken en wij gaan nou boodschappen doen.
    Vannacht wordt bij ons de klok een uur vooruit gezet dan is het tijdsverschil nog maar 8 uur. Daar moeten we natuurlijk wel even rekening meehouden.
    Meiden, heel veel plezier, doe iedereen de groeten van ons en geniet ervan.

    Liefs en kusjes

    Mams

  • 24 Maart 2007 - 16:39

    Stefanie:

    haai meiden,
    wat leuk weer eens van jullie te horen,
    en leuke foto's..wel lekker warm bij jullie
    bij ons is het hele andere koek haha.. maare emilie je haar geverfd? Niceee ziet er leuk uit hoor! naja gelukkig is t nog maar ff tjes en dan zijn jullie alweer terug! kijk dr al wel naar uit hoor! naja spreek jullie snel etc. weer..ciaooo xxx kusjess

  • 24 Maart 2007 - 18:03

    Laura:

    Hee meisjes!
    Eindelijk weer een berichtje van jullie! Super leuk! Jullie zitten dus in een boeren dorpske? Dan missen jullie het boeren dorpje Silvolde zeker wel heel erg, ofniet? ;) De foto's zien er allemaal heel leuk uit! En leuk haarkleurtje Eem :D!
    Nou, heel veel plezier nog meiden! Geniet er nog maar lekker van!
    Heel veel liefs, Laura xx

  • 25 Maart 2007 - 18:33

    Elcke:

    hay Damenss..
    Emilie mooi rood is niet lelijk!!:D staat je goed meisie. Als je terug bent mag ik wel een beetje expirimenteren op jou he;) Kom snel weer met nieuwe fotos, erg leuk om te zien hoe het met jullie gaat!
    Dikke kus xx mis jou!

  • 26 Maart 2007 - 07:32

    Dine,.:

    Heej SusjEss
    hahah leuKe Hostel:D
    en je haren zijn leuk piemelie gheghe
    Leukee foto's fijn om jullie so weer te zien op de foto's heheh maare k spreek jullie snel weer he(A)
    XxSjes jullie Kleinee Susjee (K)

  • 26 Maart 2007 - 09:53

    Lea Cornelissen:

    He dames,

    Het is er erg gezeliggig zo te horen.
    Emilie nog gefeliciteerd met je verjaardag.... beter laat dan nooit!!!
    Trouwens erg leuke foto's...He pardy hardy...

    Groetjes dikke kus Lea

  • 26 Maart 2007 - 17:45

    Tante Tine:

    Hallo Dames,

    Had jullie foto's al gezien, denk toen het nog net niet fout was gegaan.
    leuk dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Heb ik al vertelt dat ik een andere baan heb? Begin 1 mei.
    Pascalle groeit goed en is een leuk meisje

    Liefs van ons

  • 27 Maart 2007 - 18:54

    Hedwig:

    Heeee kanjers

    leuke foto`s, wist niet dat ze ook kroketten hebben daar. Het wordt al een hele verzameling zo. Jullie zien er goed uit. Hier begint het ook wat beter weer te worden, maar nog altijd geen 34 graden in de ochtend hoor. Stuur maar een beetje zon deze kant op, kunnen wij ook weer eens in een t-shirt lopen.
    Hele dikke knuf voor beide.

    Liefs Hedwig

  • 02 April 2007 - 06:22

    Mam:

    Hoi dames, Ik probeer jullie te bereiken maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik Dorothé bel hoor ikdat de call can't be accepted. Bij Emilie krijg ik de voicemail steeds. Willen jullie wel naar die voicemail luisteren? Ik heb nl met de rabobank hier gesproken en je kunt een contactpersoon opgeven bij de rabobank daar. Het verstuuren duurt ongeveer 5 tot 7 werkdagen. Anders probeer me een seintje te geven, ik wil jullie ook wel 's ochtends vroeg bellen.Zo ongeveer 6 uur 'sochtends(bij jullie)??

    Groetjes en liefs

    Mam
    Verder gaat bij ons alles zijn gangetje.

  • 12 April 2007 - 09:54

    Dorothe:

    Bedankt voor de leuke reacties! Ja we hebben het hier nog steeds naar de zin! Voor ome Johan en Paul nog gefeliciteerd met de verjaardag! We hopen dat jullie beide een jaartje wijzer zijn geworden want je weet wat ze zeggen verstand komt met de jaren!!!! Tante Tine veel succes met je niuwe baan en de groetjes aan Martin en de kleine kus kus! Hedwig ik zal proberen een beetje zon te sturen met de luchtpost!!Hey Lea wat leuk van je te horen we meoten zeker wat afspreken als we terug zijn in Nederland! Nou de groetjes aan iedereen kusjes en knuffels from Down under!!

  • 13 April 2007 - 10:33

    Hedwig:

    Heyyy Liefie,

    Ik heb de zon ontvangen hoor ;) dank je wel.

    Liefs Hedwig

  • 18 April 2007 - 06:42

    Mam:

    Ha dames, Hoe is 't? Emilie hard aan het werk en zonder Dorothé? Is dat niet saai en eenzaam. Natuurlijk niet, party gehalte is hoog.
    Dorothé, alles goed in Sidney? Heb je .... al gezien en gesproken?? Ben erg benieuwd. Ik hoop dat je het fijn hebt.
    Ik hoor wel weer als jullie verder trekken. En ik bel wel weer.

    Heel veel liefs en groetjes en kusjes

    Jullie moeder

  • 23 April 2007 - 17:23

    Opa En Oma.:

    Hallo meiden, hoe gaat het met jullie? We horen of zien maar niks.Kom ter nog wat van.Hier is alles goed. We hopen gauw weer iets te vernemen. Veel liefs.

  • 23 April 2007 - 19:38

    Anton:

    Heej zussies
    Ik geef je ff een belletje zo dorothe, ik wil ff ramonas telefoon nummer hebben. Fijn dat alles nog zo lekker gaat in australie!
    Nog steeds aant werk in shepparton? Ik hoor het zo wel..was het nou negen uur later of vroeger bij jullie, ik zal het wel merken zo :p
    Veel plezier,
    Groeten uit duitsland van vicky en mij
    x

  • 27 April 2007 - 05:39

    Dorothe:

    Hallo allemaal, ja Sydney was echt geweldig!! Ik heb Emilie wel gemist, maar in Sydney was het party gehalte erg hoog, dus de tijd ging erg snel voorbij!! De lift met de vrachtwagen was erg tof, ik zal er een paar fotos bijdoen echt super! Ja ik heb ... nog gezien en we hebben het erg leuk gehad. Ik wilde eigenlijk dit weekend al weer terug gaan, maar ik heb besloten nog een weekje hier te blijven en dan gaan we met een grote groep richting Perth! Hey Anton zit je in Berlijn? In de buurt van Bannhof zoo toevallig? Ja bij ons hier is het 8 uur later, groetjes aan vicky spreek je snel weer!! Doeg kusjes en knuffels uit Shepparton

  • 27 April 2007 - 10:42

    'Anton:

    heej dorothe,

    Heb je mn smsje niet gekregen? Ik was op 25april weer in berlijn en heb je een smsje gestuurd om je de groeten te doen vanaf bahnhof zoo, want dat kende jij geloof ik wel ;)

  • 27 April 2007 - 11:05

    Anton:

    heej dorothe,

    Is dr eigenlijk veel werk in schepparton? Tot welke maanden is daar werk te vinden? en stel dat ik volgende week naar australie vlieg, kan ik dan over anderhalve week daar nog werken?
    Ik weet het niet hoor, tis een beetje spontane gedachte zo waar ik nu op het moment mee aankom :D ... Toen emilie zei dat ye het yo jammer vond dat ik weg was gegaan van de week moet ik even een traantje wegpinken hoor :p En ik wil eigelijk graag weer terug, i love the livestyle. Goed, veel suc6 met werken, en doe de groeten aan de cherritomaatjes

  • 29 April 2007 - 10:17

    Dorothe:

    Hey Anton, ja we missen je hier zeker wel. Als je naar Australie komt moet je met ons mee gaan naar perth, to work on a chickenfarm!! We gaan met een hele groep van het hostel the shepparton crew we would love to have you whit us!!! Let me know how you get on mate!! en zit of zat je nu in Berlijn dan? Groetjes aan iedereen Kusjes en knuffels talk to you later

  • 13 Mei 2007 - 18:34

    Mam:

    Nog nieuws?????
    Bedankt voor jullie berichtje voor moederdag. Erg lief van jullie!

    Hou van jullie en hoor jullie gauw.

    Liefs en kusjes etc...........

    jullie mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Shepparton

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 27959

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: