update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

update

Door: Dorothe

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

04 Augustus 2007 | Australië, Sydney

Hello everybody

Nou vooral om Anton tevreden te stellen ff een update!!! (let niet op mijn nederlands want deze is zwaar achteruit gegaan sinds ik alleen nog maar engels spreek)
Ja ik begeef mezelf nog steeds in Sydney na ja Bondi beach eigenlijk! Wisten jullie dat dit een wereld beroemde strand is! Het is erg klein, maar het heeft echt wel uitstraling! Ik zal binnekort wel foto's maken als het weer wat beter is. We hebben behoorlijk slecht weer gehad, maar als je je bedenkt dat het nu winter is heb ik eigenlijk geen recht tot klagen! Voelt hetzelfde als een slechte zomer in Nederland, maar toch ik was ff vergeten hoe de regen aanvoelt. Ik heb tenslotte een heel jaar (heel) mooi weer gehad!

Ik denk dat ik hier nog vier weken ga blijven, maar niks is zeker als je aan het backpacken bent. Mijn plannen zijn om hierna met paddy naar Darwin te trekken, want hij heeft hier familie wonen. Het weer is daar een stuk beter en dit is een goede kans om wat meer van Australie te zien. Het scheint een rustig en klein plaatsje te zijn. Ik denk dat dit me beter bevalt dan de grote stad. ik hoop dat ik hier een baantje kan vinden, zodat ik eindelijk wat geld kan sparen om leuke dingen te doen! Na,ja we zien wel ik probeer jullie op de hoogte te houden, maar jullie weten dat mijn liefde voor computers niet erg groot is!

IK ben afgelope week naar Brisbane geweest om afscheid te nemen van m'n liefste kleinste zusje Emilie, die zich nu aan de andere kant van de wereld begeeft! Geef iedereen maar een knuffel van mij meisie!!!! Het was echt wel cool om Eempie weer te zien dit was inmiddels ook al weer 2 maanden geleden! Ook was het cool de jongens weer te zien. Ik heb echt wel respect voor je Emilie dat je het zo lang met ze hebt uigehouden!! ha ha We zijn in brisbane heel druk geweest, we hebben veel moeten regelen voordat Emilie daad werkelijk het land ging verlaten. Maar we hebben genoeg tijd gehad om bij te kletsen en leuke dingen te doen gelukkig maar! Ik heb genoeg tijd gehad om aan het idee te wennen dat Eempie naar huis ging, maar het blijft echt wel moeilijk! We hebben zoveel tijd samen doorgebracht. We zijn 24 uur per dag samen geweest. We sliepen soms in hetzelfde bed en werkt zelfs samen. Hey Emilie bedankt voor de leuke tijd, ik heb nu veel leuke herinneringen om op terug te kijken! Alleen erg jammer dat ik de foto's van de eerste drie maaanden verloren heb. Voor de mensen die hier nog niet van op de hoogte zijn. Mijn portemenee is laatst gestolen toen ik m'n cv aan het uit typen was in een internet cafe. Dat is nog te overzien, maar de memory card van m'n camera zat er in! Erg jammer, maar ik heb er in iedergeval wat van geleerd en hoop dit niet nog een keer mee te maken! En voor iedereen die nog niet heeft meegekregen dat Emilie haar vliegtuig gemist had! Emilie hoeveel maanden stond deze vlucht al vast? Ze heeft haar welkoms feestje in nederland misschien misgelopen, maar ze heeft wel de kans gehad om met ons naar de bioscoop te gaan naar simpsons the movie! Ze heeft dit voor geen goud willen missen dus dat trekt alles weer in balans of nie Eempie?????????

Hey Anton jij wacht misschien op een update van mij, maar ik wacht nog steeds op jou return!!!!!!!!

Mensen ik mis jullie ook heel erg, maar ik zat te denken als jullie allemaal nou hier komen is het probleem opgelost! ha ha Dit was de eerste stap als jullie dit lezen betekent dat dat mijn update geslaagd is de foto's zijn de volgende stap!
Hey ik hoop jullie snel weer te spreken grotjes kusjes knuffels en geniet van het mooie weer dat doe ik hier ook!!!!! Word vervolgd.......................

x Dorothe

  • 04 Augustus 2007 - 08:01

    Pam:

    lieve Dor..als het goed is zie ik je lieve zus vanmiddag. Erg jammer dat de foto's zijn gestolen, maargoed...herinneringen doen ook een hoop;)
    Ik mis je wel chicky!! Damn, ik zou Eem straks even vragen wat nou precies je emailadres was want ik heb echt een hoop te vertellen!! *grotendeels onzin as usual* maar toch:)
    Veel plezier nog met je lover && I can't wait to see the pictures!!
    Love you my hun'!!

    kiss Pam xx

  • 04 Augustus 2007 - 21:35

    Mam:

    Ha Doortje,
    Nou eindelijk gelezen, heb vandaag niet echt veel tijd gehad. Ik ben trots op je. En dan durf je nog te zeggen dat het nederlands niet zo goed is. Nou ik vind het prachtig. Misschien moet je eens zien dat je een column kunt schrijven en daarmee wat geld te verdienen. Ik ben blij dat je de dingen ook zelf kunt regelen e.d. en ik weet zeker dat je dat goed af gaat. Je bent soms te onzeker (terwijl je dat helemaal niet hoeft te zijn) en je onderschat je eigen kunnen. Dat je geen liefde voor de cmputer hebt kan ik begrijpen dat is dan een noodzakelijk kwaad. Maar ik denk als je er eenmaal mee om kunt gaan dat je het nog best wel leuk kunt vinden.
    Echt meid, ik ben ape trots op je.
    Ik mis jou ook, ik hou van je en wil je een dikke knuffel geven. Al die knuffels houden we maar tegoed, hè? Doe ik ook bij Emilie.
    Liefs en groetjes en kusjes en tot snel.
    Mam

  • 06 Augustus 2007 - 18:51

    Paul:

    Hoi Dorothe, Leuk weer wat van je te horen. Geniet er zoveel mogelijk van , het mooie weer bedoel ik, en laat je niet voor de gek houden, Liefs en knuffels, Paul

  • 06 Augustus 2007 - 20:20

    Opa En Oma.:

    Hallo Dorothe, Zeg wat een leuke up-date van je. Het was wel lang geleden maar dit maakt het weer goed. Met jou gaat alles goed lezen we. Heel erg fijn. Met ons is het ook goed.Alleen een jaartje ouder. Fijn dat je het daar zo leuk hebt. Het is wel een goed idee van je om allemaal naar Australië te komen.Maar helaas pindakaas dat is een te mooie droom.Het weerzien met Emilie was wel heel mooi. Ze is echt niets veranderd.Gisteren was de hele familie hier om Opa's verjaardag nog te vieren. Alleen jij en Chris waren er niet. Maar het volgend jaar zijn we hopelijk weer compleet.Nou Dorothe we wensen jou nog een hele fijne tijd daar en ik bel je heel gauw op.Veel liefs en kusjes van Opa Jo en Oma Door.Bye, bye.

  • 07 Augustus 2007 - 05:12

    Doortje:

    Opa en mijn naamgenootje
    Hey opa Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Sorry dat ik er niet bij kon zijn, maar we halen dit alles in als ik weer thuis kom. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je wijzer bent geworden, want je weet wat ze zeggen verstand komt met de jaren!
    Bedankt voor jullie reactie en ik zal wat in het vervolg de site een beetje beter bijhouden. xxxxxxjes en heel veel liefs groetjes van mij en paddy doeg

  • 07 Augustus 2007 - 08:31

    Hedwig:

    Prachtige vrouw,

    Even een berichtje van mij voor jou.
    Ik lees met veel plezier hoe jij je daar redt en ontwikkeld aan de andere kant van de wereld. Je bent van ver gekomen en als ik lees hoe het met je gaat, dan hoop ik dat je beseft hoe ver je gekomen bent. Niet alleen letterlijk. Wat ben jij een kanjer zeg:). Misschien zie ik je niet meer in levende lijve, maar weet dan dat ik heel erg blij ben dat ik je heb mogen leren kennen. Ik hoop natuurlijk dat ik je wel nog een keer ga zien, dat spreekt voor zich.
    Lieve Dorothe ik blijf meelezen in ieder geval, dus blijf jij regelmatig schrijven oke?
    Voor nu wens ik je de zon op je pad, en de liefde die je verdient.

    Heel veel liefs en een virtuele knuffel
    Hedwig

  • 08 Augustus 2007 - 08:38

    Dot:

    Hallo Frank
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind het erg jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn, maar zoals ik tegen iedereen zeg we halen de schade in als ik weer thuis ben. Geniet ervan en ik drink er eentje op je! Groetjes from Down under x x x

  • 09 Augustus 2007 - 04:40

    Dorothe:

    Hedwig hartstikke bedankt voor je lieve berichtje. Ja ik ben zeker heel ver gekomen, maar ik heb het idee dat het allemaal nog veel beter kan, dus heb ik besloten nog een jaartje weg te blijven. Dit neemt niet weg dat ik jullie allemaal ontzettend mis.

    Ik ga er vanuit dat ik je weer een keertje mag zien en anders voel ik me erg vereerd dat ik jou heb mogen leren kennen. Ik denk vaak aan je zeker in moeilijke tijden. Ook vertel ik iedereen vol trots over je en maak ze wijs dat je m'n tante bent!

    Ik kan het niet vaak genoeg zeggen echt heel erg bedankt voor je steun en het feit dat je me nog eens met de neus op de feiten drukt!Bedankt

    Groetjes kusjes en heel veel liefs Dorothe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 27958

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: