Woohah it's getting closer!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Woohah it's getting closer!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Woohah it's getting closer!!

Door: Pamela

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

09 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Yihaa, 't komt steeds dichter bij..Maandag vliegen we al!! Damn, alle dingen zijn geregeld..nu is het alleen nog maar afscheid nemen en feesten!! Pff best een druk weekje..Met morgen een pyamaparty!! LOL, yesyes het hoort er allemaal bij!! Maandag vliegen we om 07.15 vanuit Dusseldorf..na diverse tussenlandingen zijn we dinsdagavond rond 19.55 in Melbourne. Ja een hele reis, máár je moet er wat voor over hebben heh!!
Adventure here we come!!:)

Tot snel vanuit de andere kant van de wereld!!

KuS Pam!!

  • 09 Augustus 2006 - 09:17

    Annemiek:

    Nou meiden .. veel succes met jullie reis.. en ook veel plezier gewenst ;) . Hou je taai !!.. xx Miek

  • 09 Augustus 2006 - 09:33

    Danny:

    Lekker ding, ik kan je missen!!!!!!!! :\'(:\'(

  • 09 Augustus 2006 - 10:44

    Lijn:

    heeej chickies!

    ik ga jullie allemaal heeeeeeeel erg missen man!
    maar wil jullie wel heel erg veel plezier en veel leuke avonturen wensen!!!
    we keep in touch!

    kussie kippie!

  • 09 Augustus 2006 - 11:20

    Frekee:

    Pam heel veel plezier! en tot volgend jaar dan maar :(
    LOVEYOU xX

  • 09 Augustus 2006 - 11:22

    Anne:

    ooooeh! ^_^ ik vind het zo spannend voor jullie!!! :D lijkt me zo ontzettend stoer om naar australië te gaan!!! :O

    veel plezier!! en wel vaak op deze site schrijven hè! :D

    dikke knuffel van anne! ^_^

  • 09 Augustus 2006 - 11:22

    Walibi:

    Hey chicks !!
    First of all
    doe geen dingen die ik ook niet zou doen (H)
    second of all veel plezier, succes en een prettig avontuur toegewenst...
    third of all gonna miss u all...

    Viel spaß

    greetz Walibi

  • 09 Augustus 2006 - 11:58

    Susanne:

    Leuk dat jullie een site bijhouden!
    ik kom zeker kijken! Goede reis!, maar ik zie jullie vast nog wel voor maandag!

  • 09 Augustus 2006 - 13:44

    Koen:

    Hey chickies!!

    Good luck en veel plezier in Australië!! Maak er een groot avontuur van.

    x Koen

  • 09 Augustus 2006 - 14:03

    Dineé:

    Egt GekHeid Damss:(

  • 09 Augustus 2006 - 15:56

    WHITE POWER!:

    Lekker voor je!! Haha

  • 09 Augustus 2006 - 18:57

    Ilse:

    ik ga jullie nu lekker cliche ;-) heel veel plezier wensen: heel veel plezier ghehe en oh ja geniet er van! toedeloe xx Ilse

  • 10 Augustus 2006 - 08:47

    Sade:

    Chicky's! Heeeel veel plezier, ga je missen!
    Tot over een jaar dan maar..! Pam heel misschien zie ik je nog hoop het!
    Kus Kus Sade Good luck in Australie!

  • 10 Augustus 2006 - 10:13

    Kelly:

    Joeeh heel veel plezier daar!! xxx Kelly

  • 11 Augustus 2006 - 18:55

    *Angi!*:

    hey meisies!!! nou, alvast een hele goede reis toegewenst en ontzettend veel plezier..kijk een beetje uit voor al die enge spinnen, slangen en krokodilletjes .. enne.. houd jullie wel een beetje in he.. met al die lekkere aborigionals mannen met hun lange p*nis kokers hihi.. (sorry ik moest het toch ff zeggen :P )

    nou, meiden, geniet ervan!!

    een hele dikke knuffel en kussies,
    *Angi*


  • 12 Augustus 2006 - 14:36

    Moniek:

    heeej meis, kga je missen man! met wie moet ik komen jaar dan m'n ben&jerry's delen? :'( ..
    heeel veel plezier en een goede reis!
    kusss moniek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 27962

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: