My Gurlzz - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu My Gurlzz - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

My Gurlzz

Door: Emilie

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

09 Augustus 2006 | Nederland, Silvolde

Dit zijn een een paar van de meisjes die ik zekerz ga missen de komende 3 maanden... En dat weten ze ook wel... kuss Emilie

  • 10 Augustus 2006 - 08:39

    Elcke:

    EMILIE DIKKOP VAN MIJ
    ik ga jou zeker weten ook missen aankomende 3 maanden! heel veel plezier daar, pas goed op jezelf, je zus en pamela. DIKKE KUS

  • 10 Augustus 2006 - 16:44

    Mam:

    Hoi meiden,
    Fijn dat jullie dit kunnen doen. Ik hoop dat jullie het heel fijn krijgen en jullie de ogen uit je kop kijken. Ik leeft met jullie mee en ik zal jullie enorm missen.
    Lfs mam

  • 12 Augustus 2006 - 16:02

    Red-dog-one (John):

    He' Pamela,

    Gaaf! Down under?

    Ik heb een tante die een jeugd herberg heeft in australie.

    Ik zal even haar adres opzoeken en door mailen. Dan heb je altijd een adres waar je terecht kan. Ze spreken ook nog een beetje Nederlands (met vreemd aus accent)
    Maar het is een heel goed mens, die je niet laat barsten.

    Ik laat het je weten,
    Is er tot die tijd iets, kan je me mailen: info@infrared.nu

    Succes verder, en geniet er van meiden!!!!!!!!!!!

    c.u. John Rietdijk

  • 12 Augustus 2006 - 16:04

    Red-dog-one (John):

    Kijk voor meer info op:
    www.reddogone.hyves.nl

  • 13 Augustus 2006 - 19:00

    Paul En Hedwig:

    Nou meiden (Pimilie, Pimela en Domothé),

    Nog een paar uur en dan gaan jullie. Lekker op de kop hangen voor een lange tijd.
    Hé wij vinden het wel heel stoer dat jullie dit avontuur aangaan. Gaat vast allemaal goed komen.
    Maken jullie er een goede tijd van en laat ons lekker meegenieten via deze site oké.
    Als er wat is dan laten jullie het maar weten (behalve voor geld, want dat hebben wij toch ook niet).
    Tot schrijfs

    Heel veel lieve groetjes Paul en Hedwig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Silvolde

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 27953

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: