Sorry for taking so long!!Finally an UPDATE!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Sorry for taking so long!!Finally an UPDATE!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Sorry for taking so long!!Finally an UPDATE!!

Door: The chicks

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

17 Augustus 2006 | Australië, Melbourne

Hello mates!!


Woensdagochtend::
Poehpoehpoeh wat een reis zeg!! Onze tussenstop in Singapore is veranderd naar Hong Kong..Damn, al die mensen lijken daar op elkaar!!haha, sjonge en Heathrow/Londen..man wat een gekloot zeg, onze handbaggage moesten we inchecken en alleen de nodige dingen zoals paspoort, geld enzo mochten mee. Dus we moesten de spelletjes en boeken inchecken.. en alle nodige dingen in een plastic zakje doen..haha liepen we daar over het vliegveld (net als vele anderen) met een plastic zakje.. Maarja.. toen we eindelijk in Melbourne kwamen waren we te laat, door Londen, voor de pendelbus richting ons hostel(wat later een motel bleek te zijn).

Wij dus een bus nemen en daarna de taxi..waren we tegen 23.30 bij het hostel/motel..was het al gesloten om 22.00!! Nouja, wij een beetje checken...aanbellen enzo, uiteindelijk kwam er een meisje aan die zocht een medewerker..haha die kerl was vatsig!! vette pens over de broek, blote buik en dronken!! aaah!! haha die wees ons na een hostel verder op..waar we dus eventjes zaten, die was $30,- per nacht..

Nou de hele reis is me zóóóóóó erg meegevallen!! haha, had ik echt niet gedacht.. je kreeg net zo veel te eten in het vliegtuig..echt niet normaal meer!! En je eigen tv schermpje waar je ook muziek op kon luisteren en spelletjes spelen, filmpjes kijken..noem maar op!!

Donderdag:: (day 3!!)

jaaaa you never guess!! We hebben werk, vanaf morgenvroeg promoten wij het hostel waar we nu verblijven tegen kost en inwoning..we worden om 5.35 smorgens opgehaald en we hoeven maar 10 uur in de week te werken en gratis verblijven!!woehoe!! Die dikke vette vatsige kerel helpt ons overal mee..we kwamen vanmiddag uit bed vallen en toen kwam hij met dit baantje aanzetten..geweldig toch!! Zo, de mensen hier zijn zooo veel vriendelijker en behulpzamer dan bij jullie!! We hear thank you all the time!!!:)



Ow paps nog bedankt dat je het uit hebt gezocht van de auto!! We hebben het al met die dikke vatsige kerel over de auto gehad en hij raadt het ook af..een auto is veel duurder dan bijvoorbeeld een vliegreis of bus nemen.. en ze rijden hier eng!! andere kant van de weg en hard!!:P haha..



De bedoeling iss nu dus dat we een tijdje hier in Melbourne blijven, het is de goedkoopste "city".

Geld sparen, een maandje ofzo, en dan verder trekken. Als de baan ons morgen bevalt dan gaan we daarna op zoek naar ander werk (hebben OOK al wat gevonden, alleen nog niet echt achteraan gegaan want we willen eerst kijken hoe het ons morgen bevalt)

We hoeven morgen maar 3 uurtjes te werken..dus iets van.. 3,5 dag werken ofzo.

T'is hier best redelijk weer..droog, beetje winderig, soms zon..alles in 1 dag!! Je kunt wel merken dat de ozonlaag hier dunner is want pfff het brand!! vooral in je ogen..

Die dikke vatsige kerel heeft ons ook al heel de omgeving laten zien..goedkope dingen, waar we het beste eten konden halen en dergelijke..oew!! Ik heb kangaroovlees gegeten!!Vet lekker!!

Paps jij zou het ook vet lekker vinden!! Morgen gaan we naar de markt, waar ze erg veel verse groenten en fruit verkopen voor een very good cheap price!! Het engels gaat ook goed, de mede hostel gangers zijn vet aardig..we lullen al een aardig eind weg!!



Heel veel dingen zijn goedkoper dan in nederland...
Maar het mooi en de mensen zijn egt super aardig..
het is wel grappig op elke hoek bij ons in de straat staat een shemale(een omgebouwde vrouw) tippelen..

dit is doro nr. 0406405517
dit is eem's nr. 0406405518
Dit is pam's nr. 0406405526

Niet vergeten te smsen heh people!!
Ow we proberen elkaar niet meer chick te noemen want volgens een engelsman is dat rude..dus noemen we elkaar maar Sis..
Het landnummer van Australie is +61..in case you want to contact us..
We missen jullie eigenlijk niet zo heel veel want het leven is hier veel beter dan bij jullie, lekker puh!!
Hihi, grapje:P..of toch niet? Nja, de mensen zijn in ieder geval veel vriendelijker!!

Kisses the Sissies

  • 17 Augustus 2006 - 11:59

    Lijn...:

    heeej Sissies dan maar!

    ik ben blij dat de heenreis zo goed is gegaan en dat jullie zo goed zijn opgevangen en rondgeleid!
    super!
    ik wens jullie nog veel plezier en ik ga over naar de orde van de dag hier...werken bij de mac....:s
    poepies have fun!!

  • 17 Augustus 2006 - 13:26

    Moniek:

    heeeej sissies ;
    blij te horen dat de reis is meegevallen!
    Kusjeéé Moniek!!

  • 17 Augustus 2006 - 14:22

    Paul En Hedwig:

    Hello girls


    I believe it’s time to write in English, so I’ll do my best.
    It’s so good to hear that the journey went well, although it must have been very exhausting.
    We love to read everything about what’s happening over there. It feels a little bit as if we where there too.
    It’s a good thing that you found work already, so you can save some money for the times that are coming.
    We are going away for 2 1/2 weeks on holiday. No work for us for a short wile.
    The weather here is not that good, so the boot stays in the harbour. With the car we will look for the sun in France. Maybe it’s possible that we find an internet café over there, so we can still read the messages, but if not, than we’ll read them when we are back.
    Oké beauty’s see you soon on the internet. Lots of love and hugs.

    Paul en Hedwig :)

  • 17 Augustus 2006 - 14:38

    Tante Tine En Martin:

    Hallo sissies

    Fijn te lezen dat alles goed met jullie gegaan is en dat jullie het enorm naar jullie zin hebben.
    Ben benieuwd hoe het werken gaat en wat het andere werk is.
    hoop snel weer wat van jullie te lezen.
    Pascalle wordt elke dag een beetje zwaarder.
    Verder gaat alles goed

    Geetings...

  • 17 Augustus 2006 - 15:38

    Krummel:

    ha sissies!!dus het bevalt jullie wel daro dames!btr dat jullie al wat werk hebben goed bezich...hoe zien de vrouwen er uit daro??netso als in de films hehe spreekje jullie greets chrisj

  • 17 Augustus 2006 - 16:27

    Stefanie:

    hoooi deeernns!!
    ik ben blij te horen dat
    de reis mee gevallen is :)
    en dat jullie heel zijn aangekomen :) leuk dat jullie al werk hebben..
    trouwens emilie..bedankt
    voor het hardstikke leuke kadotje met mijn verjaardag :) gheh ik moest echt heel hard lachen..ik vond hem echt vett (H) nou meiden.. ik hou deze site wel in de gaten hoe het jullie vergaat daar in Australie.. :D doeidoeiiii (K) xxx
    VEEL PLEZIERRRR xxx

  • 17 Augustus 2006 - 16:41

    Mam:

    Ha meiden. Fijn om zulke berichten te horen en te lezen. Voel me al wat beter. Ik zou zo bij jullie willen zijn om te zien wat jullie ook zien. Ik hoop gauw eens foto's te kunnen zien. Is het nog gellukt om een camera te kopen?
    Hou die vatsige vent wel in de gaten(hier spreekt een moeder) niet dat ie wat meer moet !!!!
    Nou ik wens jullie een goede werkdag voor morgen(vrijdag) en veel plezier. Hoop gauw weer iets te horen.
    Liefs Mam

  • 17 Augustus 2006 - 18:51

    Laura:

    Haai meisjes!!
    Fijn om te lezen dat jullie heel zijn aangekomen, en dat jullie ook nog eens gelijk werk hebben! Superr! En naja ik hou de site in de gaten.. en heel veel plezier nog met werken en alles! Daagg!
    Liefs Laura xx

  • 17 Augustus 2006 - 19:48

    Opa En Oma:

    Jullie verslag gelezen jeh.

  • 17 Augustus 2006 - 19:54

    Oma En Opa:

    Jullie verslag gelezen jeh.
    Jullie verblijf daar is al goed begonnen.Alleen die vetzak van die kerel vinden wij een beetje raar.
    Wij wensen jullie verder een leuk en aardig verblijf
    Wij blijven jullie via de computer volgen.
    Veel liefs Oma en Opa.

  • 17 Augustus 2006 - 20:44

    Puno:

    Hé engeltjes al leuke mannen gezien? ;)

  • 18 Augustus 2006 - 08:58

    Jessica:

    Hee meisjes!
    wat fijn, dat jullie goed zijn aangekomen! en ook dat jullie nu al meteen werk hebben nso! egt goed! heel veel succes en plezier, maar zo te lezen.. gaat dat wel lukken he:)!

    lief, xxxx Jessica

  • 18 Augustus 2006 - 10:44

    Red-Dog-One:

    Hoi,
    hier het adres van mijn tante (en rest van fam) en haar herberg. Ik heb het adres gecheckt en is o.k. Je zal contact krijgen met Erica van Nunspeet dat is mijn tante's kleindochter, dus mijn ?????nichtje. Niet schrikken, ook mijn tante is groot, heel groot en dan bedoel ik dus ook heeeeeel groot. Hier heb je haar adres:

    Baanya Biami
    Adres: Marshall's Road, Berembroke.
    Postal: RMB 500, Ballan VIC 3342
    Tel: (03) 5360 8284
    Fax: (03) 5360 8295
    Mail: baanyabiami@bigpond.com

    Vraag naar Nelly Messemaker(mijn Tante) of Erica van Nunspeet


  • 18 Augustus 2006 - 11:06

    Jan-willem:

    ik ben blij voor jullie dat jullie er veel plezier beleven ik mis jullie wel. is hier best wennen. het gaat hier wel goed . maandag hebben we gala feest in arnhem wij feesten hier ook wel. veel succes en tot later

  • 18 Augustus 2006 - 11:12

    Jan-willem:

    ik ben blij voor jullie dat jullie er veel plezier beleven ik mis jullie wel. is hier best wennen. het gaat hier wel goed . maandag hebben we gala feest in arnhem wij feesten hier ook wel. veel succes en tot later

  • 18 Augustus 2006 - 11:55

    Mams PAm:

    Hoi dames hoe was jullie eerste werkdag. pam wil jij even kijken of mij slimsje goed is aan gekomen.Liefs M P B en beesteboel. Doeiiiii.

  • 18 Augustus 2006 - 19:07

    Jill:

    Hee chicky!! Haha ik blijf het zeggen hoor, ik zit toch niet in Australië ;)
    Echt super om wat van jullie te horen! Zo te horen begint de reis super!!!
    Maar vind t superjammer dat ik nie echt afscheid van je heb kunnen nemen Pam.......
    Spreek je snel weer!

    Kus & veel liefs Jill

  • 18 Augustus 2006 - 22:05

    Puno:

    hela ladies Sissies haha alles in orde daar?

  • 19 Augustus 2006 - 11:16

    Jo:

    he rare wijve
    mooi mooi dat het allemaal goed gaat daar...
    maar pff dat hun aardiger zijn dan ons daar geloof ik echt geen snars van wedde dat jullie elke avond in slaap huilen omdat je ons allemaal zo mist...woehoe..
    nou veel plezier nog meiskes KUSJES EN HAVE FUN

  • 20 Augustus 2006 - 12:48

    Dinee:

    Zo dan sletjes gaat goed jaa GRrr Mij btje aleen 8terlatee he:( hehe
    Maare btje leuke, knappe jongens dan haha:p Nja spreek jullie snel weer ennuh veel plzier met jullie werk,, ho0p voor jullie dat btje chillie is
    groetjes van randy
    XxX Dinnie MIs jullie sgatjes

  • 20 Augustus 2006 - 17:47

    Anne:

    hey chickies! :D
    het klinkt allemaal super vet! :D ik wou dat ik ook was gegaan! :P

    hou ons op de hoogte en veel plezier in australië! ^_^ dikke knuffel!!

  • 21 Augustus 2006 - 19:30

    Mariët:

    Hai Sissies.Jullie mam was even koffie drinken bij mij en ik heb al uitgebreide verhalen gehoord van jullie australië-avontuur. Fijn dat de heenreis zo goed is verlopen en dat jullie nu al werk hebben. Ik hoop dat alles verder goed gaat bij jullie en dat je de tijd hebt van je leven. groetjes Mariët

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 27951

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: