Nog maar een Paar Uurtjes - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu Nog maar een Paar Uurtjes - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Dorothe en Emilie Cornelissen - WaarBenJij.nu

Nog maar een Paar Uurtjes

Door: Emilie

Blijf op de hoogte en volg Dorothe en Emilie

13 Augustus 2006 | Nederland, Silvolde

Hallo allemaal,,,

Nou het is bijna zo ver...
Over negen uurtjes zitte we in het vliegtuig.. we vliegen vanuit dusseldorf.. naar london toe en daar kunnen we 4 en half uur gaan zitten w8ten.. maar de chicks gaan zich naar daar wel vermaken.. tax freeshop he;)! van uit london stoppen we in Singerpore daar wordt bijgetankt.. hebben we weer tijd om dingen te doen... En dan komen we in melbourne aan.. We komen er om 19.50 aan en da is het hier 12.20.. We hebben er allemaal zin in.. Nou we hopen dat jullie veel plzier hebben op deze site.. Kus EmilieeE

  • 13 Augustus 2006 - 20:50

    Christianne:

    Nou ,goede reis allemaal...de rommel stijgt hier tot aan mijn lippen nu jij er niet meer bent Emilie....misschien pak ik ook de camper wel....groeten Christianne

  • 14 Augustus 2006 - 06:39

    Mam:

    Hallo,
    Ben net terug van het vliegveld. Ik heb al gezien dat jullie 7.40 uur zijn vertrokken. Het is nu al leeg en stil zonder jullie. Ik hoop dat jullie de tijd van jullie leven hebben. Hou van jullie. Liefs Mam.

  • 14 Augustus 2006 - 11:04

    Rob K.:

    Veel plezier dames =)

  • 14 Augustus 2006 - 13:45

    Lars:

    He dames veel plezier he en we houden contact toch ;)

  • 14 Augustus 2006 - 14:02

    Paul En Hedwig:

    Hallo meiden,
    Hopelijk hebben jullie een prettige vlucht en een veilige landing.

    Veel groetjes.

  • 14 Augustus 2006 - 14:10

    Janneke:

    Heej meiden!! Heel veel plezier.. en we spreken elkaar nog wel!! kus kus xxx

  • 14 Augustus 2006 - 14:15

    AnneeE:

    Hiii chickiess!! o wat spannend jullie zitten nu al in t vliegtuig als het goed is:) heeeeeel veel plesier en heel terug komen allemaal! kusss Anne

  • 14 Augustus 2006 - 14:43

    Laura:

    Jaa Spannend!! Leuk! Ik ben wel benieuwd naar de verhalen ;) Veel plezier meisjes! Kuss

  • 14 Augustus 2006 - 17:19

    Lijn:

    heeej chicks!!!
    hoe is de vliegreis gegaan?!?
    geen tegenslagen gehad?
    hoop dat jullie je gaan vermaken en dat jullie veel leuke dingen meemaken!!

    dikke kus en veel plezier met jullie avontuur!

    lijn...

  • 14 Augustus 2006 - 18:37

    CJJR:

    We zijn benieuwd naar jullie avonturen en zullen alles volgen.
    Groetjes uut Kuuk

  • 15 Augustus 2006 - 11:33

    Diniee:

    Ja Jaa.. Pff Miss nu Al De leegte In HUis:(
    gister mijn Eerste Dag Bij JUmB00 Iss wel chill Jaa:D hehe laat elke dag uN Berichtje 8ter V0or Mijn Lievee SuSjes
    XxX Spreek JUllie SneL weeR hee(K)(K)(K)
    Miss JuLlie :(

  • 15 Augustus 2006 - 12:19

    Mam:

    Ik heb gezien dat jullie vliegtuig geland is om (jullie tijd) 20.41 uur. Ik hoop dat de rest ook goed is gegaan. En net wat julllie zusje zegt, missen jullie nu al, leeg en stil. Ik hoop dat jullie wat kunnen slapen en hoop gauw wat van jullie te horen.Lfs mam

  • 15 Augustus 2006 - 19:10

    Opa En Oma:

    Dorothe en Emilie heel veel
    plezier in het verre Australie.Veel liefs en kusjes, Opa Oma

  • 16 Augustus 2006 - 13:57

    Tante Tine En Martin:

    He hallo dames.
    Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad.
    Hoe is het daar? Lukt het een beetje in het engels?
    Hier is alles goed. Jullie nieuwe nichtje doet het hartstikke goed. Ze is goed aan het groeien.

    liefs tante tine en Martin

  • 22 Augustus 2006 - 12:53

    Janneke:

    Heej meiden! is het nog leuk daar? en slapen jullie wel een beetje goed? hihi.. ik spreek jullie kus kus

  • 05 Februari 2007 - 12:25

    HEy Dora En Emiel :

    Ik weet niet of iik nou wel hiet mag typen maar ik doe het gewoon. Heb met voor het eerst JULLIE site bekeken met foto's echt vet man! Jullie zijn echt op een paar hele mooie plaatsen geweest. (Ben jaloers)Hoeang blijven jullie daar nog, ik zit weer saai op school, nou ja saai het is oke heb nog genoeg frije tijd om leuke dingen te doen.Ik mail je morgen nog een keer zit nu in de les blijf morgen wel even na school dan heb ik veel meer tijd om te typen. groetjes aan Anton en de Rest. tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Silvolde

Mijn eerste reis

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2008

De vakantie is aan z'n einde gekomen

12 Februari 2008

Nog steeds vakantie

12 Februari 2008

Vakantie

07 September 2007

Laatste weekjes in bondi

09 Augustus 2007

Nog steeds in Sydney!
Dorothe en Emilie

De chicks gaan backpacken in Australië!!

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 27962

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 26 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: